• vombat

Hur gör man ringtestet??????????????

Tänkte göra detta beryktade ringtest (på kul så klart), och undrar nu hur man gör?
    Vill gärna ha noggrann beskrivning; vad använder jag (guldring, hår, snöre, silver osv). Och hur går man tillväga? Gör jag det på mig själv, eller ska någon annan hålla? Ska den hänga helt still då man börjar, släppas från handen etc???
    Hjälp med förklaring önskas
    Kramiz och tack på förhand

• Svar på tråden Hur gör man ringtestet??????????????
  • Jenka73

Ta en guldring och ett hårstrå från dig. Trå ringen i hårstrået. Häng den över magen. Ringen ska vara stilla till att börja med och sen börjar den.
    Snurrar den runt är de en flicka och pendlar den fram och tillbaka är de en pojke. Lycka till.

• Linastrumpan

Om man inte har långt hår då?? Kan man göra detta på sig själv? Eller bör någon annan göra det?

• Black

Och detta gör man hur när man väntar tvåäggstvillingar? Oddsen för att det är en av varje är rätt så stor

• Längta

Det går bra med sytråd också... För oss korthåriga;)

kram

Pojke ska vi få.

• Noninona

Om det är tvillingar och olika kön så sägs det att den byter mellan snurr och pendling utan att stanna emellan. Men om det är samma kön så vet jag inte.. den kanske aldrig slutar pendla eller snurra då...

• V N

Haha.. det funkade. Snurr-i-snurr.... och vi väntar en flicka

• vombat

Kanon! Tack alla, verkar som en pojke om detta skulle stämma

• NAMB

Det går även bra med en guldkedja och guldring.... Här e det en pojke på gång...

Svar på tråden Hur gör man ringtestet??????????????