• Anonym

ka någon hjälpa mig att förstå??

Jag är sååå up över öronen förälskad i en tjej som inte besvararmin kärlek:(

jag har frågat ett ex anta gånger
    antingen får jag inget svar utan personen i frågan är bara tyst, eller så säger personen att inte förälskelsen är besvarad.

men jag får endå de här konstiga vibbarna när man pratar eller när man gör saker tillsammans, då känner jag enhelt annan kännsla, precis sompersonen vill visa att den är besvarad men inte vågar säga nogot.

jag är iallfall förälskad, och har ett söndrigt hjärta.

varför ska det va så invecklat.

jag vill inte fråga fler gånger, nu får hon komma till mig.
    Men varför är det så svårt at glömma henne? jag kommer aldrig ´över detta.

jag vill veta hur man vet att en annan tjej är bi? hur flörtar jag rätt uttan at bli helt dissad eller hånad åt???

ledsen

• Svar på tråden ka någon hjälpa mig att förstå??
  • Shorona

Hon kanske inte riktigt vet själv om hon är bi? Hon kanske är nyfiken men rädd?

♥Niclas 061103 ♥Bf 091113
  • Anonym

mycket möjligt. trist dock att hon inte vågar säga något när hon vet om mina känslor.

• Anonym

jag kanske måste få en nock down för att förstå att inte kännslorna ärbesvarade.
    eller ska man ta risken och förstöra vännskapen med att förska kyssa henne?

• Shorona
    Anonym skrev 2009-08-22 21:15:43 följande:
    jag kanske måste få en nock down för att förstå att inte kännslorna ärbesvarade. eller ska man ta risken och förstöra vännskapen med att förska kyssa henne?
    Ge henne lite tid. Hon kan vara väldigt förvirrad. Kanske känner hon något för dig men har en inre strid. Hon behöver kanske bara lite tid.
    ♥Niclas 061103 ♥Bf 091113
  • sahara sahara

Eller så är hon helt enkelt inte intresserad, men gillar bekräftelsen hon får av att veta att du är kär i henne.

Man kan väl aldrig veta om någon är intresserad innan man testar, bi, homo eller hetero.

Och du - jag vet att det här inte hjälper, men det kommer att lösa sig på något sätt. Antingen är det som Shorona sa - att hon bara behöver lite tid. Eller så är hon faktiskt inte intresserad, och då kommer du att komma över henne. Du kommer att hitta någon annan som du blir kär i och som blir kär i dig tillbaka. Jag vet att du inte tror mig, och att det just nu känns som om det är hon eller att dö, men obesvarad kärlek mattas av.

Jag säger inte att den kommer att dö - min första stora kärlek kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta, men den hindrar inte mig från att älska någon annan så otroligt mycket mer.

En alien på kylskåpet!
  • Anonym

lagu:

tack :) jag hoppas att jag kan gå vidare och älska någon så mycket som jag älskar henne , för det är en kännsla som är så underbar och fin.
    bara rädd för att den aldrig kommer

• Anonym

Jag är i samma sits som dig...är bi, kär, blir bemött av henne precis som du verkar bli, ena stunden är allt underbart nästa blir man totalt ignorerad. Det är fan ingen rolig sits! Önskar att jag bara kunde lägga henne bakom mig, men de stunder vi träffas blir så fantastiska så jag kan inte sluta! Det är ett helvete!

Önskar dig all lycka!

• Anonym

tack. och hoppas det går bra för dej med det är inte kul såhära

• Anonym

Ja varför gör hon så? Ena dan flörtig och på och sen plötsligt nån dag bara håller sig på sin kant, vänder ryggen till och nonchalerar? För att sedan igen ligga i igen. Man blir ju förvirrad. Om det inte är besvarat beter man sig väl inte så?

Svar på tråden ka någon hjälpa mig att förstå??