• tomcar1

Celine Dion gravid....

Hej !
    Vi var ju några stycken som var på Celine Dions konsert förra året och pratade om det är på FL. Läste nyss på nätet, att hon är gravid med andra barnet, så nu lär vi inte få se henne på någon ny konsert igen på ett tag : (
    Tråkigt, men samtidigt förstår jag om de vill ha fler barn Renée är ju gammal nu, så det är som det är. Ska tydligen komma något mer album under hösten om jag inte fattat fel. Någon som vet mer om det ?
    /tomcar1

• Svar på tråden Celine Dion gravid....
  • siamusen

Taking chances som ska komma den 13 november hittade jag pa nätet.

• siamusen
    siamusen skrev 2009-08-22 21:35:42 följande:
    Taking chances som ska komma den 13 november hittade jag pa nätet.
    sorruy, verkade vara gammalt/ Letar vidare
  • Angelica 87
    ballerinamuffins skrev 2009-08-22 21:34:38 följande:
    men hon e väl osså rätt gammal.?
    hon är 41 år, det är inte så farlig ålder..
  • siamusen

Letat vidare och det verkar vara ett julalbum pa G som ska komma ut i oktober.

• tomcar1

siamusen...läste någon om att den ska innehålla psalm 151, men jag vet inte.

ballerinamuffins...hon fyllde 41 i mars i år, så inte så jättegammal ändå, men på sluttampen kanske för att bli gravid igen. Hennes man är ju över 70 tror jag, vet inte exakt

• tomcar1

siamusen...tror det med, brukar vara lagom till julhandeln

• siamusen
    tomcar1 skrev 2009-08-22 21:39:19 följande:
    siamusen...läste någon om att den ska innehålla psalm 151, men jag vet inte.ballerinamuffins...hon fyllde 41 i mars i år, så inte så jättegammal ändå, men på sluttampen kanske för att bli gravid igen. Hennes man är ju över 70 tror jag, vet inte exakt
    De gör väl IVF?
  • tomcar1

Celine Dion väntar sitt andra barn
    19 augusti, 2009, 11:00 i Kändisar | Kommentera

Celine Dion och René Angélil väntar sitt andra barn tillsammans.
    Celine Dion, 41, och hennes make René Angélil, 67, väntar sitt andra barn tillsammans. Sedan tidigare har de sonen René-Charles, snart 8.

Barnet förväntas komma i maj nästa år, då Celine och René hunnit fylla 42 respektive 68. Båda graviditeterna är resultatet av provrörsbefruktning.

Sångerskan, som själv är yngst av 14 syskon, har länge pratat om att hon vill ha fler barn, och nu verkar det som hennes önskan är på väg att slå in.

Celine Dion och René Angélil med sonen René-Charles.

• siamusen
    tomcar1 skrev 2009-08-22 21:39:19 följande:
    siamusen...läste någon om att den ska innehålla psalm 151, men jag vet inte.ballerinamuffins...hon fyllde 41 i mars i år, så inte så jättegammal ändå, men på sluttampen kanske för att bli gravid igen. Hennes man är ju över 70 tror jag, vet inte exakt
    Ja, det verkar vara covers i varje fall.
  • tomcar1

siamusen...japp, det står även här i texten. Har har ju haft cancer, så de tog sperma från honom innan cellgifterna

• siamusen
    tomcar1 skrev 2009-08-22 21:42:15 följande:
    siamusen...japp, det står även här i texten. Har har ju haft cancer, så de tog sperma från honom innan cellgifterna
    Ja, det minns jag. Skoj för dem i varje fall.

Ingen direkt Celine fan om jag ska vara ärlig men hon brukar dyka upp pa fransk TV lite da och da och verkar vara en trevlig person.
  • tomcar1

siamusen...bor du i Frankrike ? Ja, hon är ju från den fransa delen i Kanada, så det förstår jag att nni får se henne i så fall. Hon hade jättesvårt med engelskan i början, kunde bara franska. ja hon och Renée är värda en liten till. Celine kan behöva få vara en "normal" mamma också : )

• siamusen
    tomcar1 skrev 2009-08-22 21:46:59 följande:
    siamusen...bor du i Frankrike ? Ja, hon är ju från den fransa delen i Kanada, så det förstår jag att nni får se henne i så fall. Hon hade jättesvårt med engelskan i början, kunde bara franska. ja hon och Renée är värda en liten till. Celine kan behöva få vara en "normal" mamma också : )
    Ja,jag bor utanför Paris
  • tomcar1

siamusen....aha, då förstår jag : )
    Blir lite avis då,....var du på hennes konsert 2008 ? Jag var på den i Stockholm både 1996 och 2008, längtar och hoppas på attd et blir en till när mammaledigheten tagit slut

• siamusen
    tomcar1 skrev 2009-08-22 21:50:55 följande:
    siamusen....aha, då förstår jag : )Blir lite avis då,....var du på hennes konsert 2008 ? Jag var på den i Stockholm både 1996 och 2008, längtar och hoppas på attd et blir en till när mammaledigheten tagit slut
    Nej, aldrig varit pa nagon av hennes konserter. Gar aldrig pa konserter

Antar att de är bra?
  • tomcar1

siamusen...verkligen kanonbra och absolut värt pengarna : )

Någon av er som chattade då som läser detta ? Kunde vara kul att se er igen : )

• tomcar1

Någon som vet om ett nytt album kommit eller är på gång ?
    /tomcar1

Svar på tråden Celine Dion gravid....