• Äldre 22 Aug 22:53
    1390 visningar
    4 svar
    4
    1390

    Behöver lite hjälp

    Hej!

    Måste bara fråga och hoppas att jag kan få lite hjälp.

    Det är så här att de misstänker ett utomkved på mig.
    Har gjort många ul och först såg de något konstig på min vänstra äggstock, de höll väl i sig i en vecka men sen va det borta.

    Jag har blött sparsamt brunt under en veckas tid men de hittade en vätskeansamling bakom livmoder och på sista ul hade det mesta försvunnit där med så hade mina blödningar trappats ner så det kommer bara som lite flytningar.

    Hade "kramper" i magen de första dagarna och sen lite molande värk i en vecka men som är nästan helt borta.

    De hittar inget foster i livmodern men mina hcg värden stiger som i en normal graviditet.

    Läkarna säger att jag är ett litet frågetäcken.

    Ska in i morgon för nytt ul och antagligen en titthålsoperation.

    Nu till min fråga om de nu är ett utomkved borde jag inte ha ondare?

    Passa mina symtom som på ett utomkved för min läkare kan inte riktigt få detta att passa in.

    Tacksam för svar då jag har sökt på internet om detta i en veckas tid nu men inte hittat så mycket om det....

  • Svar på tråden Behöver lite hjälp
  • Äldre 22 Aug 22:56
    #1

    Puff

  • vixon
    Äldre 23 Aug 11:22
    #2

    Tyvärr kan jag meddela dig att jag hade inte ont alls i mitt utomkved som de tog bort i v 7. Däremot försvann alla grav. symtom helt plötsligt och jag hade ont på vänster sida (som inte är relaterat till utomkvedet som satt på höger sida). Men framför allt kände jag på mig att något var fel. Jag hade heller inga blödningar eller något sånt.

    Vad har de sagt då -finns det någon chans att allt är som det ska (jag håller tummarna)? Vilken vecka är du i?

  • vixon
    Äldre 23 Aug 11:24
    #3

    Och nu såg jag att du fått svar av bl a mig i en annan tråd. Inte lätt att hålla reda på allt och alla här på FL.

  • volvo bm 814
    Äldre 24 Aug 16:42
    #4

    Jag hade fruktansvärda smärtor som jag trodde var förstoppning först. Men jag började blöda sen. Då var jag i v.6

Svar på tråden Behöver lite hjälp