• E1990

Bröstförstoring utan kirurgi?

Hej!

Det är så att jag har extremt små bröst, 70a är till och med förstort.
    Vill helst inte lägga mig under kniven, plus att jag inte har pengarna. Så har läst lite om alla piller och krämer, men vet ju inte om de funkar. på deras hemsida står de att de så klart funkar, men vilken hemsida snackar inte bullshit för att tjäna pengar.

Så frågar er, är de någon som har erfarenhet om piller krämer, fungerar de? och OM vilken sort/märke?

Vill så gärna få lite större bröst, iaf så jag kan fylla ut en A kupa. sen skulle inte en B sitta fel heller :P

• Svar på tråden Bröstförstoring utan kirurgi?
  • Mummy

Tror väldigt få personer betalat tiotusentals kronor och opererat sig om det fanns ett piller eller en kräm man kunde ta

• moretime
    Mummy skrev 2009-08-24 09:56:36 följande:
    Tror väldigt få personer betalat tiotusentals kronor och opererat sig om det fanns ett piller eller en kräm man kunde ta
    Håller med förgående inlägg (tyvärr)
  • frux

haha. NEJ. HUR skulle ett piller kunna pumpa upp tuttarna? och krämer? Finns ju även ngn grej som är som ett vakumtratt som visst ska få tuttarna att svälla ;) Men nej.
    Alternativen är att lägga sig under kniven (vilket jag kommer göra som min egen 35 års present) alt så får du väl ha tillägg i Bh:n...

• E1990

Men de som opererar sig kanske vill ha mycket större bröst. och det sägs att piller krämer tar ett långt tag innan de "växt" färdigt. Men som sagt jag vet ju inte därför jag frågar :P

• moretime
    E1990 skrev 2009-08-24 10:00:36 följande:
    Men de som opererar sig kanske vill ha mycket större bröst. och det sägs att piller krämer tar ett långt tag innan de "växt" färdigt. Men som sagt jag vet ju inte därför jag frågar :P
    Piller går ju ut i hela kroppen och har ju därför biverkningar. Och preparat som påverkar tillväxt och hormoner är inte ofarliga, (åter säger jag tyvärr)...
  • Anonym

jag har gjort en bröstoperation utan kirurgi :D blev jättefint och är hel nöjd

• Anonym
    Anonym skrev 2009-08-27 10:37:58 följande:
    jag har gjort en bröstoperation utan kirurgi :D blev jättefint och är hel nöjd
    Hur gick det till? Hur mycket kostade det?
    Jag vill så gärna göra en bröstförstoring, men jag får inte ta lån =(
    Om man har lite hängiga (strutiga) tuttar hur blir det då?

Mvh
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-08-30 16:35:16 följande:
    Hur gick det till? Hur mycket kostade det?Jag vill så gärna göra en bröstförstoring, men jag får inte ta lån =(Om man har lite hängiga (strutiga) tuttar hur blir det då?Mvh
    hej, jag gjorde bröstförstoring på stureplans kliniken i sthlm. dom sprutar in en sorts gel i brösten, ungefär samma som man sprutar in i läpparna. macrolane heter det, gå in på stureplansklinikens hemsida och kolla. eller så googlar du på nätet.

kommer inte ihåg riktigt vad jag betalade, men var nånstans kring 9000 kr tror jag, sen beror det ju självklart på hur mycket man vill "förstora" jag fyllde upp 100 ml i vardera bröst. men om du kanske inte har så hängiga så kanske du bara behöver 50ml. så det blir ju billigare, men kolla upp med stureplans kliniken
  • Anonym (Candy)
    Anonym skrev 2009-08-30 18:01:43 följande:
    hej, jag gjorde bröstförstoring på stureplans kliniken i sthlm. dom sprutar in en sorts gel i brösten, ungefär samma som man sprutar in i läpparna. macrolane heter det, gå in på stureplansklinikens hemsida och kolla. eller så googlar du på nätet. kommer inte ihåg riktigt vad jag betalade, men var nånstans kring 9000 kr tror jag, sen beror det ju självklart på hur mycket man vill "förstora" jag fyllde upp 100 ml i vardera bröst. men om du kanske inte har så hängiga så kanske du bara behöver 50ml. så det blir ju billigare, men kolla upp med stureplans kliniken
    Gjorde det ont? och hur ofta måste man göra om det?
  • Anonym

Anonym (Candy) skrev 2009-08-30 18:57:31 följande:

Gjorde det ont? och hur ofta måste man göra om det?
    det känndes knappt, fick bedövning runt brösten, sen sprutade hon in macrolanet.
    jag har bara gjort det engång, det är 1,5 år sedan, känner inte riktigt än att det behövs fyllas på. men då man kommer och vill fylla på så är det mycket billigare
Svar på tråden Bröstförstoring utan kirurgi?