Tips på billig TOASITS för småbarn
Någon som har tips på var man kan köpa toalettring för barn som ska sluta med pottan. Babybjörn har en som säkert är bra, men varför ska det kosta nästan 400 kronor för en bit rund plast tänker man...
Någon som har tips på var man kan köpa toalettring för barn som ska sluta med pottan. Babybjörn har en som säkert är bra, men varför ska det kosta nästan 400 kronor för en bit rund plast tänker man...
Köpte min på coop för under hundralappen men d va ett par år sedan vet inte om dom fortfarande har men kolla där.
På Biltema finns en finurlig grej för 199kr;
Artikelnumret är 87-311 o så här står det;
Potta, "3 i 1"
4-delars pott-set. Många användningsområden genom att kombinera produktens olika delar. Kan användas som toalettsits, pottstol och ståpall. Av kraftig plast, med sittring i vadderat mjukt material.
Lidl. Om du har det i närheten och att de har det i sortimentet (nästintill omöjligt jag vet). Under 50 pix tror jag den kostade!
Köpte den på lidl, tror att de var förra veckan den var med i bladet för 50kr. Bra kvalitet. (Lik toasits "Ducka" som vi också har som ligger runt 250kr) Annars har jag sett att de har på ica maxi till ett bra pris, under hundralappen om jag minns rätt. Inte lika bra kvalitet kanske men den är nog helt ok. Biltemas har jag kikat på också men den gillade jag inte. Så billigare ska du kunna hitta i alla fall...