• Tola

tips på flytväst!!!

På fredag ska vi köpa flytväst till sonen på 4.5 :) men vilken ska man köpa?
    jula eller dom på barnens hus för fler hundra dyrare?
    tänkte beställa via nätet men med frakt och fakturaavgit va det ju samma pris ändå.. sen atr det ju tid innan man får den..

• Svar på tråden tips på flytväst!!!
  • pezz

tänk på att den ska vara godkänd alltså att den ska vända på sig inom några sekunder annars har du ingen användning för den

• Tola

ngn som har ett namn på ngn flytväst o vet vad den kostar:)

• pezz

vi har en baltic köpt på babyland till våran son visserligen upp till 15 kg så för liten för er antar jag men finns ju i större oxå och den e godkännd

• mamma2kids

köpte från rusta 149kr halva priset just nu

• pezz

tänk på att det är säkerheten här och inte priset när det gäller flytväst, den ska kunna väna sig så barnet inte istället dränks

• Tola

det är nämligen mormor som ska få pegar medskickade o gå in o köpa den:) därför jag vill veta namn o pris:)

• mamma2kids

denna martinepool väst har klarat sig skit bra på olika test så att...149kr västen.

• Tola

äh.. jag får skicka in mamma på barnens hus, jag antar att alla flytvästar där är godkända!

• pezz
    Tola skrev 2009-08-24 13:22:46 följande:
    äh.. jag får skicka in mamma på barnens hus, jag antar att alla flytvästar där är godkända!
    det vet jag inte faktiskt men man får väll hoppas. tips är att när ni köpt den prova den med kläder på barnet i vatten innan ni ger er ut på sjön
Svar på tråden tips på flytväst!!!