• Pumpalicious

dock sulky som inte är rosa?

någon som vet vart jag kan hitta en docksulky till min son som inte är rosa?

• Svar på tråden dock sulky som inte är rosa?
  • Triple Trouble

brio har ju en liten "manligare" variant typ brio sitty, finns i mörka färger.

• Pumpalicious

tack, fast det är mer en "parably sulky" jag är ute efter... fast det där är helt klart ett bra tips om jag inte hittar någon annan!

• Maggiepuh

Överskottsbolaget i vår stad har en blå.

• nina1977

Jag köpte en blårutig på ÖB

• Triple Trouble

öb har en paraplysulky för typ 59-99 kronor, i blått, kan dock vara nallar på den, men det kanske funkar

• Triple Trouble

sen finns det på coop forum, ljusblå med nalle puh på om han gillar puh, finns även matchande bilstol till.

• Pumpalicious

vet ni vad det är för färg på själva chassit på dom vagnarna? kanske klär om den själv...

• Triple Trouble

silverchassi på öb och coop

• LitetMorr

Barnens hus har en blå paraplysulky, åtminstone i Göteborg . Tror den kostade 89:-.

• nina1977

öhh....är det så noga med tyget på vagnen??? Tror ju knappast pojken bryr sig, min son älskar sin rosa paraplyvagn

• Pumpalicious

Ja det gör han säkert, det är mer jag som tycker det vore roligt med en "grabbig" vagn. Förstår inte varför det i princip bara finns rosa ute i handeln...

nina1977 skrev 2009-08-25 10:25:43 följande:
    öhh....är det så noga med tyget på vagnen??? Tror ju knappast pojken bryr sig, min son älskar sin rosa paraplyvagn
  • nina1977

ok, men jag har sett vagnar i olika färger, men den enda jag kommer ihåg just nu var på öb

Pumpalot skrev 2009-08-25 13:01:49 följande:
    Ja det gör han säkert, det är mer jag som tycker det vore roligt med en "grabbig" vagn. Förstår inte varför det i princip bara finns rosa ute i handeln...
Svar på tråden dock sulky som inte är rosa?