Någon som har en KURA vändbar säng från IKEA?
Tänkt köpa en till min dotter. Är den bra?
Tänkt köpa en till min dotter. Är den bra?
Dottern har en sån. Gillar den mycket! Har koja under med draperier för och "himlen" över. Mysigt!
Hej! Vi har sådana till båda våra barn, en pojke och en flicka, de är båda nöjda med den!
Vi har en sån och är nöjda! 5-åringen sover därunder och 12-åringen uppe.
Vi har en sån till äldsta sonen. Han har myshörna under och sover ovanpå med "himlen" över sig. Han gillar den!
Kan det funka med en 4 åring där uppe och en 2 åring nere på madrass?
Jag gillar faktiskt inte den överhuvudtaget.. =/
Jag gillar faktiskt inte den överhuvudtaget.. =/
Vi gillar den jättemycket
Ja det kollade inte jag..Men du va så sjukt otrevlig därför va jag otrevlig tillbaka!
Vi har den sängen, men har valt att lägga undan den ett tag. Vi skaffade den till sonen när han var 3 år. Sjävla stegen är rätt "brant" eller vad man ska säga. Det är inte så många steg, men den kan vara lite klurig för ett litet barn att ta sig upp/nedför.
Annars är det en jättemysig säng! Om man inte har en alltför tjock madrass i den så är kanterna lagom höga. (Om man inte klättrar runt när man sover förstås, som vår son gjorde, hehe..)
Den går ju som sagt att göra en liten koja under också.
Den blå färgen är jätthärlig och det finns ju ett blått tält/sänghimmel till den också! Tror din dotter kommer gilla den!
Vi har den sängen, men har valt att lägga undan den ett tag. Vi skaffade den till sonen när han var 3 år. Sjävla stegen är rätt "brant" eller vad man ska säga. Det är inte så många steg, men den kan vara lite klurig för ett litet barn att ta sig upp/nedför.
Annars är det en jättemysig säng! Om man inte har en alltför tjock madrass i den så är kanterna lagom höga. (Om man inte klättrar runt när man sover förstås, som vår son gjorde, hehe..)
Den går ju som sagt att göra en liten koja under också.
Den blå färgen är jätthärlig och det finns ju ett blått tält/sänghimmel till den också! Tror din dotter kommer gilla den!
Min fyraåring har en och går upp och ned utan problem, både dagtid och nattid när han ska gå och kissa :)
Jätte bra säng :)