Fair Erotica - Erotikmässa
Jag och min sambo har beslutat oss för att gå på Fair Erotica - Erotik mässan i Göteborg. Har någon erfarenhet av detta? Hur var det?
Jag och min sambo har beslutat oss för att gå på Fair Erotica - Erotik mässan i Göteborg. Har någon erfarenhet av detta? Hur var det?
kom igen nu, jättenyfiken på andras kommentarer
När är den mässan?
Jag har varit iväg, med ett gäng tjejkompisar
de var i stockholm & på lady night (dvs fram till 22 eller 23 var de bara tjejer som fick se manligt - sen efter 22/23 så öppnade de dörrarna för män & modellerna blev genast flera kvinns)
de va kul - som väntat:
sprit, strippor, fniss, glada heja-rop, SEX-LEKSAKER i alla dess typer (dildos för den blyge & den vågade), kläder, fotografering, tatuering mm mm mm mm
Verkar ju riktigt fräsigt! Vet ngn om man behöver förköpa biljetter???
Vi har varit på mässan i Stockholm ett antal gånger, men aldrig mer.
Står inte ut med den gapiga, feta,blonderade konferencier-tjejen dom alltid hade. Hon skrek så att man höll på att få tinnitus.
Visst, det finns ju en del att köpa. Deras strippshower var tyvärr inget vidare spännande. Verkade mest gillas av killar i 20-25-årsåldern med utländskt utseende. Hörde någon säga att de kanske inte är så vana vid att se sånt, avklädda tjejer alltså.
Min partner och jag och våra vänner är erfarna swingers. Det är kanske därför vi inte tycker att det är så spännande.
Jag var där igår... Skitkul var det!
Det var tjejkväll först med en massa snygga killar =D
Jag fick komma upp på scen med en manlig strippa och taffsa lite och se lite närmare...;)
Hej! Jag stack med min sambo för 1 år sedan till erotikmässa i Köpenhamn. Bodde på hotell med champange och jordgubbar, käka god mat, besökte mässa och köpte sexiga skor och andra snygga kläder.....
Vart mycket sex den helgen ska du veta
Anonym (Sexatlet) skrev 2009-08-28 22:53:55 följande:
Anonym (Erotikmannen) skrev 2009-08-31 08:08:45 följande: