• gravid

nån mer med feber o frossa ändast på kvällarna??

det är helt skumt. är gravid i v.9 o har feber o frossa på kvällarna!!! Jätte lustigt.. igår va jag så dålig så jag gick o la mig vid halv nio på kvällen. sen idag va allt bra igen fram till nu....!!!

• Svar på tråden nån mer med feber o frossa ändast på kvällarna??
  • drömhus

har du feber också eller känns det bara som feber? Jag kan få feberkänsla om jag är väldigt trött (är jag jämt numera). Men om du får feber så blir jag fundersam. Har du någon infektion tror du?

• gravid
    drömhus skrev 2009-08-25 19:00:33 följande:
    har du feber också eller känns det bara som feber? Jag kan få feberkänsla om jag är väldigt trött (är jag jämt numera). Men om du får feber så blir jag fundersam. Har du någon infektion tror du?
    ja igår kväll hade jag 38,3 sen somnade jag ju o vaknade typ 4 timmar senare men då hade jag ingen feber utan bara kände mig febrig...
  • Hope82

hej! jag har precis som du. världens frossa sen lägger jag mig och blir tok varm.
    frossan känns precis som febertoppar.

min syster hade likadant när honvar gravid.
    det är jätte jobbigt, men tror det är hormonerna.
    bara å leva med de:)

jag är i vecka 14+1 by the way:)

• beccies
    gravid skrev 2009-08-25 18:59:01 följande:
    det är helt skumt. är gravid i v.9 o har feber o frossa på kvällarna!!! Jätte lustigt.. igår va jag så dålig så jag gick o la mig vid halv nio på kvällen. sen idag va allt bra igen fram till nu....!!!
    har precis läst om att man kan få det om man har urinvägsinfektion=( jag har det nämligen också så gå till vårdcentralen o kolla:) lycka till!!
Svar på tråden nån mer med feber o frossa ändast på kvällarna??