• annelioandreas

Namn som passar med Leo!!

Leo ska bli storebror om 2 månader, så nu har vi börjat spinna namn här hemma för fullt. Dock är vi inte överens om många, och förslagen börjar tryta.

Har ni några namnförslag som passar ihop med Leo?!? Både tjej och killnamn mottages tacksamt!

Tack för er tid & hjälp!

• Svar på tråden Namn som passar med Leo!!
  • Underbara ungar

William
    Willy
    Harry
    Vilmer
    Ludvig
    Elliot
    Max

Saga
    Wilma
    Maja
    Leona
    Lilly
    Louise

Några namn iaf, hoppas att det hjälper och inte stjälper

Axel o5o92o * Enya o7o824 * Bebis i magen BF 1oo119
  • Minxy

Vår son heter också Leo och vi väntar ett syskon om ca 3 månader

De namn vi har funderat på är Max om det blir en pojke (kommer verkligen inte på några fler namn som känns rätt!) och Moa eller Lilly om det blir en tjej.

***S+M=L***
  • VinterNoll2

En kompis har en son som heter Leo och hon fick en lillebror nu som ska heta Charlie, det är ett fint namn tycker jag.

• Toke

Vi fick en liten Leo i Juli och storebror heter Tim!

Timmen skall bli Storebror i Augusti...
  • Ängaboll

Vår äldsta heter Leo, hans bror heter John och om två veckor kommer nr 3.
    Blir det en kille får han heta Mio eller Noah och om det blir en flicka Ella eller Nolia.

• Lii

Leo och Fanny
    Leo och Irma
    Leo och Ella
    Leo och Saga

Leo och Aron
    Leo och Dante
    Leo och Victor
    Leo och Ivar

• Hallonmopeden

Leo o Oliver, som mina söner eller
    Leo 0 Zack
    Leo o Jack

Leo 0 Leia
    Leo o Tuva

• MissMurrig

Här fick man bra tips, men lite jobbigt när man ser att folk har en Leo och döper nr 2 till samma som man tänkt själv Har tänkt om Leo får en lillebror att han ska få het Charlie, och om han får en syster så tycker jag också Lilly passar bra... Eller Lola, Tindra, Nova, Nellie... Har mnga tjejnmn, men inget som är klockrent!

• mamma charlotte

puffar lite!!

Har själv samma problem! Min Leo ska bli storebror om en vecka och vi har jätte svårt att hitta namn. Har ganska många tjejnamn.. men tror att det är en kille till i magen så snälla kom med några bra förslag... är inte riktigt nöjd med dom jag hittat...

Några som jag fastnat för är

Tjej: Linnea
    Leya
    Amanda
    Emilia
    wilma

Kille: Adrian
    Melvin

• Pyttismamman

Björn, Tiger och Myra :D

Annars är Adrian, Oliver eller Charlie mina förslag på killnamn och Linnea, Louise och Johanna på tjejnamn.

Men frågan är ju om ni vill ha ett lika kort namn eller om det inte spelar någon roll?

• Fillilliam

Leo & Saga som någon skrev här, var jättefint tycker jag! Låter nästan poetiskt!

Svar på tråden Namn som passar med Leo!!