• kevins mamma

fy vad många människor är spydiga här på FL!!

här blottar sig många människor sitt innersta o så får de så mycket skit...fattar inte vad ni människor som skriver..anonymt..så mycket elakt till trådstatarna??( i de hetaste debatterna)varför?? mår ni bättre av att trycka ner andra människor..ta o skärp er..

• Svar på tråden fy vad många människor är spydiga här på FL!!
  • L J K

Håller absolut med dig TS, känns ibland som man inte vill skriva vissa saker här för man får värsta påhoppen, så tråkigt!

(¯`''?.¸(¯`''?.¸♥Amelia och Akilles betyder ALLT för oss♥¸ .?''´¯)¸.?''´¯)
  • idiblon

Beror väl på vad det handlar om?

• L J K

Ja givetvis beror det på vad det handlar om men det är ofta i trådar som sndra "hoppar" på Ts el någon annan som tycker "fel" enligt dom!

• Hannah76

Det är aldrig fel att vara ärlig, men många kan inte ta det.. Fast det tycker jag är en annan sak än att "systematiskt" hoppa på någon.

• Legolina

visst!

Och värst är det när någon skriver och ber om hjälp med något och istället får en massa skit för att h*n över huvudtaget BEHÖVER hjälp.

Urtaskigt

• yoda28

Visst är det så. Man drar sig liksom för att både ställa frågor och svara. Man kan undra om folk är så "ärliga" (rent ut sagt otrevliga) även i verkliga livet mot folk de möter ansikte mot ansikte? Och nej, man måste inte ALLTID vara ärlig. (Sen kan jag ibland tycka att en del trådstartare endast verkar vara ute efter att få medhåll och inte hjälp.)

• L J K
    yoda28 skrev 2009-08-26 11:56:09 följande:
    Visst är det så. Man drar sig liksom för att både ställa frågor och svara. Man kan undra om folk är så "ärliga" (rent ut sagt otrevliga) även i verkliga livet mot folk de möter ansikte mot ansikte? Och nej, man måste inte ALLTID vara ärlig. (Sen kan jag ibland tycka att en del trådstartare endast verkar vara ute efter att få medhåll och inte hjälp.)
    Håller med dig, visst är det så ibland oxå att TS bara vill ha medhåll.....
Svar på tråden fy vad många människor är spydiga här på FL!!