• Anonym (Horny)

KILLAR-är det jobbigt med en tjej som vill ha mkt sex?

Ja som rubriken lyder...är det nåt positivt eller negativt att som tjej gilla sex och vilja ha det ofta?

• Svar på tråden KILLAR-är det jobbigt med en tjej som vill ha mkt sex?
  • Anonym (man)

min kvinna är lite tvärt om. Vi har sex kanske en gång i månaden men jag vill oftare.

• Anonym (Horny)

Va trist..jag anser att sex är en viktig del i ett förhållande..man kommer varandra närmare...

• Petrus

Redan när jag var tonåring insåg jag att jag aldrig skulle bli lycklig tillsammans med en kvinna som inte var superkåt. Om man är singel är det svårt att avstå från trevliga kvinnor som tycker att det räcker med tre gånger i veckan. Men jag har stålsatt mig och aldrig varit ihop med andra kvinnor än de allra kåtaste ? och det har jag aldrig ångrat.

Och skulle man, mot förmoda, inte ha lust så kan man ju faktiskt slicka sin kvinna. Slickning skapar samhörighet och är bra för förhållandet, tycker jag.

• Anonym (Horny)

Trevligt

• Anonym ((kåt kvinna))

Jag har alltid varit den i alla mina förhållanden som velat ha mest sex. Träffade en ny kille för några månader sedan. Han var väldigt på när det kom till sex och jag trodde att jag hittat någon som äntligen ville lika mycket som jag. Men redan nu börjar det ändras. Missförstå mig inte, han vill fortfarande, krävs väldigt små medel för att han ska vara med på noterna. Men det är i 9 fall av 10 jag som tar initativet. Är så fräck att jag lägger till en fråga till tråden. Är det så att killar blir "nonchalanta"/ lata eller liknande när tjejen visar för mycket intresse. Jag vill ju känna mig åtrådd och att han ska ta initiativ han med.

• Anonym (Horny)

ja den frågan vill jag oxå ha svar på

• Anonym ((en till kåtis))

Jag har samma problem(?) Trodde faktiskt inte tat det skulle var ett problem, men jag känner mig mindre attraktiv nu i ett förhållande, eftersom jag får ta de flesta initiativen, än vad jag kände mig som singel. Det är väldigt ledsamt.

Har träffat en som var precis på samma nivå sexuellt. Tyvärr var/är han förbjuden frukt och jag valde att avsluta den relationen efter två år. (nej jag är inte ängel)

Svar på tråden KILLAR-är det jobbigt med en tjej som vill ha mkt sex?