Någon mer än jag,,,
,,,,som sitter på kontoret och fantiserar om tjejsex? Är gravid och har en lust som överstiger det mesta just nu. Är så kåt och vill bara slicka och bli slickad och känna en mjuk varm tjej mot mina svullna gravidbröst,,, Ngn?
,,,,som sitter på kontoret och fantiserar om tjejsex? Är gravid och har en lust som överstiger det mesta just nu. Är så kåt och vill bara slicka och bli slickad och känna en mjuk varm tjej mot mina svullna gravidbröst,,, Ngn?
Du är inte ensam!!! Jag är iofs inte gravid men längtar oerhört efter en tunga... ;)
Anonym (sugen) skrev 2009-08-26 14:21:29 följande:
Just nu skulle jag vilja prova en kvinnlig som smakar på mig... ;)
ah attans då ;)
Här är en kvinna ;) som vill ;)
Samma här, gravid och längtan efter att få vara med en tjej bara ökar...
Är det någon av er som testat? Jag är total "oskuld" men har tänkt på det under några år av och till och nu känns det som det måste hända någtot snart. Men var hittar man någon? Var inne på några kontaktsiter där det raggades för fullt men det blev så grovt direkt och jag tyckte det kändes mer porrigt än sexigt och sensuellt.
Är en bisexuell tjej och gravid. När man är gravid så finns det ju dom som faktiskt får en ökad sexuell lust. När jag var ihop med pappan kan jag säg att jag var inte en av dom! Är det inte nu heller men självklart kan jag sakna närheten. Dock inte från en man utan från en kvinna... Doften från en kvinna är speciell...
Bor ni i västerbotten så är ni så välkomna så
Här har ni en till som e sugen,väldigt sugen,och spec på gravsex. Vill bli slickad av gravid, + att suga på gravid kvinnas bröst,blir så kåt utav tanken ju.vill NU!!!
åhh