Telefonförsäljare som aldrig ger upp
Kanke inte rätt forum men lite irriterande är det allt...
Har haft dålig erfarenhet av telefonförsäljare som inte accepterat ett nej och bara fortsätt ringa alla möjliga dagar och tider. Blivit så trött på det att vi slutat svara när vi ser deras nummer. Borde de inte ge upp tillslut. Hur resonerar de, svarar vi aldrig borde de väll inse att vi inte är intreserade tycker man. Men nej då, säkert 80% av alla dagens samtal kommer från olika företag börjar vid 8 och kan vara ända till 22.
Finns det någon telefonförsäljare som kan svara på hur ni gör när aldrig någon svarar är det inte onödigt att fortsätta? Vi har skämtat om att de kanske till och med kan ha en tävling om vem som lyckas komma fram till oss tillslut. Men tänker inte ge mig. Kanske lite barnsligt av mig men men.
Fler som känner sig smått trakaserade av dessa och inte blir av med dem trots nix, trevliga och otrevliga svar? Hur gör man?
Inget ont emot de som har detta jobb personligen förstår att ni har krav på er från företaget så det är dem i sig jag är irriterad på. Ni gör ju bara ert jobb.