• Anonym (porrbruttan)

Hur har ni sex under mens?

Är mitt i lingonveckan men kåt som ett djur. Brukar oftast ha någon form av sex under mens och struntar ofta i om det blir rött på lakanet.

Hur har ni sex under mens?

• Svar på tråden Hur har ni sex under mens?
  • Lena

På samma sätt som vanligt men på med trosorna snabbt efteråt

• Anonym

Nej, men har ibland haft det typ sista mensdagen... då det knappt inget har kommit alls.

• Anonym

Har ibland en röd/vinröd badhandduk under om det inte blir bakifrån. Fiffigt va?
    Sen brukar vi duscha tillsammans efteråt om det blött en del. Jag brukar alltid duscha innan, men då vill jag göra det själv, iaf i början, känner mig lite ofräsch då.

• Anonym

Inte alls. Tycker inte om känslan, det blir för "vattnigt glid". Dessutom känner jag mig alldeles för ofräsch.

• Anonym

Japp det har vi, nästan varje månad.. Har också en handduk under.

• Anonym (oblodig)

Jag har bara mens i två dagar, så de två dagarna klarar vi oss utan 6.

• MammaTillNeoh

Jag har sex som vanligt, men inte om jag har alltför mycket mens. Vet jag att jag inte har något kvar knappt så är det som vanligt, men annars så har vi en handduk under eller i duschen.

• norrlandsgumman

vi har det inte alls under mensen, jag känner mej ofräsch helt enkelt och min man är väl inte en sån heller som tycker det är speciellt tändande att ha sex under den veckan jag har mens, vi har sex så ofta annars så den veckan eller rättare sagt dom 5 dagar som jag har mens klarar vi oss utan sex :)

Svar på tråden Hur har ni sex under mens?