• FamÅsling

Vad köper man i 1års present

Hej! Våran son fyller 1 år i december, och vad köper man till en 1 årig kille? Det blir mycket att handla då bara 5 dagar efter så är det julafton och då är det presenter också!
    Så nån som har nå tips på 1 års presenter?

• Svar på tråden Vad köper man i 1års present
  • Mumin80

Jag tror inte ert barn i den åldern riktigt förstår vad födelsedagen handlar om. Så han bryr nog sig inte. Köp något han behöver eller gillar.

• mamma28jul06

rutchkana med bollhav(bollar i uppblåsbar badpool), leksakskök,liten träbilbana (som åtminstånne har funnits..på biltema) playdough deg.,bobycar,gunghäst/gung älg. ikea har flera kul saker som man kan gunga på eller kryptunna som är himla kul. Allt beror ju på hur stor plats ni har för alla leksaker...

• Wheeliegirl

Boken Knacka på
    Sök på internet finns för 59 kr tror jag.
    Super rolig bok för småttingar.

• vivianne

Vi köpte och önskade oss mycket praktiska saker som behövdes precis vid ettårsåldern då dottern började gå och lekte på ett annat sätt. regnställ, vinterstövlar, cykelsadel+hjälm, sulky (brio sitty för oss) mm.

Behövs ju inte en uppsjö av leksaker i den åldern. Ett par grejer räcker långt. Böcker tog mark ungefär då, samt leksaker man kunde dra efter sig när man gick!

• FamÅsling

Vi har ganska bra plats för leksaker m.m. Har kollat på bollhav med bollar och bobbycar. Så jag köper nog det, sen har vi stor släkt vi kan önska oss andra saker av. Sonen är en riktig badälskar så vi har blandannat önska oss badleksaker..
    Vagn funderade jag på att önska oss, men har en super bra nu som vi använder som sittvagn Herqules Razor..
    tack för alla tips hoppas på fler!

• Laire
    Wheeliegirl skrev 2009-08-26 16:38:13 följande:
    Boken Knacka påSök på internet finns för 59 kr tror jag.Super rolig bok för småttingar.
    Rekomenderar också den! Max-böcker i hårdkartong är också bra.

Min sons favoritgrejor som han fick var en dumper, en stor (men lätt) boll, böcker och så en docka.
Svar på tråden Vad köper man i 1års present