• isblomma83

    Prenumerationsgåvan från Vi Föräldrar

    Skickade in en sådan där lapp med erbjudande om ett visst antal nummer av Vi Föräldrar + en Pingu-DVD + en söt filt. Igår kom premien och filmen var med som utlovat, men den fina filten var utbytt mot en annan - SKITFUL! En vit fleecefilt med typ ankor på i massa färger, riktigt skrikig var den. Den man skulle få med egentligen var ju i alla fall en fin filt. Fick en lapp med där man beklagade att gåvan tagit slut och ersatts med en annan.

    Och ja, jag vet att det är en skitsak att irritera sig på, därav inlägget i just detta forum . Men lite tråkigt är det ju ändå, jag vet inte om jag hade valt en prenumeration på just den tidningen om inte jag tyckt att det var ett bra erbjudande. De borde ju planera så att de har ett rejält lager av de premier de utlovar, eller åtminstone se till att ersättningsvaran känns likvärdig...

  • Svar på tråden Prenumerationsgåvan från Vi Föräldrar
  • eec82

    haha sådär har hänt mig med jag å min kille skulle ut å resa, man skulle om man premurerade på illustreradvetenskap få en bra ryggsäck. Kosta 39.90 å gå med så inget farligt, men när väskan kom var den utbytt mot en lite bag... så vi fick åka och handla en ryggsäck iaf. haha De är lite retligt då de händer.

  • isblomma83

    Ja faktiskt, även om man kan förstå att det kan bli så så blir man ju ändå lite besviken . Särskilt i erat fall kan jag tänka mig, när det verkligen fanns ett behov av det som man skulle få!


  • jannajamtland

    Tycker att prenumerationsgåvor är usla, skulle finnas fler att välja på som passar åldern på de barn du har/intresset osv.
    Visst man börjar ju inte prenumerera på en tidning pga att man får en gåva om man redan innan gillar tidningen, men kan ju vara skoj att om man får något att man får något som passar ens barn, inte som nuvarande premien är en babyoverall om mitt barn tex varit 1 år.

  • Sandraviktoria

    Isblomman har du kvar ankfilten, jag fick en likadan och min nu andra son älskade den, och vi har precis tappat den och han är utom sig!Jag köper den gärna av dig

  • milkimi

    Jag har jobbat på Bonnier Kundtjänst. Och jo, varor tar slut och det är inget vi ljuger om (varför skulle vi?) Däremot har vi som jobbar där stört oss på att de aldrig verkar köpa in tillräckligt med premier. Om det mot förmodan kommer in nytt så kan det dröja typ 8 veckor dessutom.

    Är ni väldigt missnöjda så kan ni ringa och klaga. Oftast får man en extra tidning gratis eller en kompensations-premie.

Svar på tråden Prenumerationsgåvan från Vi Föräldrar