• Tullemi

Honda CVR, 2 barnstolar bak.

Vi har tittat på en Honda CVR idag. Vi tyckte mycket om bilen, men vi fick reda på att det inte går att koppla ur airbagen på passagerarsätet. Detta innebär att vi behöver ha 2 bilbarnstolar i baksätet. Vi väntar tillökning i januari och jag vill ju helst ha spädis bredvid mig när jag kör. Ni som har Honda eller bil med samma omständigheter, har detta känts OK för er, att ha båda (små) barnen i baksätet?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-27 21:37
    Honda CRV heter den visst...innan någon rättar mig

• Svar på tråden Honda CVR, 2 barnstolar bak.
  • Joico

Det finns ju speglar att sätta på nackstödet i baksätet så man ser barnet Jag tycker det går jättebra att ha barnen bak (brukade köra med tvillingar bakåtvända i baksätet utan speglar)

• Tullemi
    Joico skrev 2009-08-28 12:29:42 följande:
    Det finns ju speglar att sätta på nackstödet i baksätet så man ser barnet Jag tycker det går jättebra att ha barnen bak (brukade köra med tvillingar bakåtvända i baksätet utan speglar)
    Ja, det är väl en vanesak, antar jag . Milea 18 månader har redan suttit bak, men det är mest barnet som kommer i januari som jag skulle vilja ha bredvid mig, men hon/han är väl egentligen minst besvär . Tack för att du svarade.
Svar på tråden Honda CVR, 2 barnstolar bak.