• halstabletten

Hur mycket kostar det att färga ögonfransar och bryn?

Är det någon som brukar göra det? Hur lång tid tar det & brukar det bli bra? Jag är rätt ljus, men funderar på att spara ihop till en färgning av dessa.

• Svar på tråden Hur mycket kostar det att färga ögonfransar och bryn?
  • Lacrima

Ögonbrynen färgar jag hemma själv, det tar inte mer än fem minuter och är lätt att göra själv. Fransarna färgar jag hos min frisör, blir jättebra och kostar kring 100 kronor. Det tar tio minuter.

• halstabletten

Jag vill göra båda hos frisör, då jag är orolig att de ska bli för mörka om jag gör det själv. Dessutom skulle jag vilja få dem riktigt snyggt plockade ;)

Tack iaf för prisuppg, angående fransarna! Det uppskattas =)

• Lacrima

Okej, då förstår jag. Men annars är det väldigt enkelt att färga fransarna hemma. Kanske kan bli längre fram.

• helhed

Jag håller med Lacrima, det är jätteenkelt att färga hemma själv. Det gör jag alltid. Ett paket kostar under hundralappen och räcker hur länge som helst. Jag brukar köpa brun, så blir det inte jättemörkt.

• Olli

jag har färgat både fransar å bryn hos frisör. Brynen tar ca 1-2 min och fransarna ca 10 min och jag betalade 150kr för båda.

• Karisma

jag undrar om det var 180:- som min komips betalade då hon färgade på salong..Men hon kan ha noppat åxå...Kram K.

• Lacrima

Jag köper den färgen jag använder på HM eller på Kicks. Kommer inte ihåg vad det heter, men det är en gul pappförpackning.

• helhed

Åhlens har också tror jag. Jag brukar ha en rosa förpackning. Det finns nog olika sorter.

Svar på tråden Hur mycket kostar det att färga ögonfransar och bryn?