hjälp!!!!!
jag är sambo sen 2,5 år jag har en son på 10 årmin sambo har en dotter på 6 år vi har en son ihop på 8 mån.Min son bor hos oss på heltid,dottern varanan vecka,Från början fungerade det bra mellan henne å mig men senaste året har blivit skitjobbigt,hon är uppkäftig ,lyssnar inte,får värsta raseriutbrotten säger att hon ej vill leva sitt hemska liv!!!!Hon ska tända eld på sina ögon och dö.En gång när vi städade hennes rum hittade jag lappar som hon gjort de stod "namn"ska dö,Döda"namn" Hon hade ritat kors å kista oxå,känns inget vidare att hitta dom lapparna.Jag ifrågasatte dom hon sa att hon hade sett mej sova hon trodde jag var död och gjort dom då.Tror inte på den förklaringen.Nu till vårat problem min sambo har egen firma och nu i höst ska han jobba borta i veckorna även när dottern är här,jag tycker hon kan kanske vara hos sin biomamma som bor ca 400m från oss men hon har ej tid och hon har ett eget liv å leva sa hon när sambon frågade!!!!Hur kan man säga så är man förälder är man väl det hela tiden.Vi blev jätteosams pga det sambon sa vi är en familj å då får du ta hand om min dotternär jag är borta,om inte så flyttar jag å dottern!!!!!!så va har jag för val ????Har föreslagit att vi ska ses alla 3 å komma fram till någon lösning som passar alla men ingen respons.Jag tror dottern skulle må bäst att vara hos mamman när pappan är borta,Snälla ge mej något tips och råd vill ej bli ensamstående 2barnsmamma!!!!!!!!!!!!!!!!!!