• Rebecca88

Jag svettas ihjäl, ska det vara så?

Jag är gravid i vecka 33 och har svettats mer än vanligt från vecka 20 kanske.
    Men nu är det helt bedrövligt! Jag klarar inte av att promenera ens utan att svetten boktavligt talat RINNER. Det behöver inte vara varmt ute alls. Brukar komma hem, ta av mig ALLA kläder, lägga mig på sängen och vänta tills jag svettats klart.

Jag känner mig äcklig som jämt har lökringar, som tur är så luktar jag inte :P

Men ska det vara så? Blir man så svettig när man är gravid?

• Svar på tråden Jag svettas ihjäl, ska det vara så?
  • Dimitra
    Rebecca88 skrev 2009-08-28 10:57:49 följande:
    Men ska det vara så? Blir man så svettig när man är gravid?
    O ja
    The Dimitra universe.
  • ozapoza

Jag har samma problem fast med twisten att jag luktar också. Hur renskrubbad jag än är och hur mycket rexona jag än applicerar så stinker jag gatukök.

Känner mig som Lortis i Snobben...

• Rebecca88

Haha, jag har också haft rexona, då luktade jag med. Nu har jag LDB, det tycker jag är bättre!

• metin

promenera utan att svettas?

jag duschar...går ut för dörren och in i hissen...där är jag redan svettig..
    tror det tar 10 meter sen måste jag torka pannan...

välkommen till klubben säger jag bara!

• Rebecca88

Härligt, jag menar inte promenera promenera, jag menar bara att GÅ. Helst hade man velat ligga eller sitta hela tiden i tunna kläder..

• wenchemaria

Hela jag är kokhet hela tiden. Svettas som en gris.. =)

• LiindaE

har likadant ...man tar på en tröja hinner svetta ner den innan man ska ut sen när man försöker byta får man inte på den nya för man är så svettig o då får man kämpa och svettas ännu mera...suck

• ozapoza

Ldb...hmm kanske borde prova. Tänkte gå och köpa lite tyngre artilleri på apoteket nu på lunchen. Det finns väl extraeffektiva deos där hoppas jag.

Så himla konstigt det känns att vara en varm och svettig typ helt plötsligt. Jag brukar typiskt vara frusen. Såå lägligt också att jag kommer att vara utan duch hemma dom närmsta tre veckorna pga badrumsrenovering hemma.

• Sessilou

Kan bara säga att det är samma för mig.
    Sjukt jobbigt.

Kastar oxå av mig alla kläder när jag kommit hem o ligger naken på sängen och flämtar typ=)

och tyvärr verkar man svettas mkt när man ammar sen oxå har jag hört.

ang deo.har oxå bytt till ldb....mkt bättre! Men lökringarna är ju dock kvar men inte lukten lika mkt!

Less is more=)
Svar på tråden Jag svettas ihjäl, ska det vara så?