• Gcx

Framtida insättning på kontot

Jag har fått veta av csn att jag får pengar på måndag. Har glömt om jag anmält mitt konto.. Så jag undrar: syns alltid csns insättning på banksidan som "framtida insättning" som inte är bokförd ännu som det ibland brukar göra med insättningar några dagar före eller dyker de bara in på kontot utan att man kan se det före? :)

• Svar på tråden Framtida insättning på kontot
  • tillit71

Jag får studiebidraget in till mitt konto för 3 av mina barn och jag ser heller ingen framtida insättning på kontot än men får pengarna på måndag.

Om man nu får dessa nu denna månad efter sommaren?

Men annars menar jag så har det heller aldrig synats innan.

• Gcx

Okej, tack så mycke! :) en kompis t.ex ser alltid 2vardagar innan hon får pengar från försäkringskassan att hon får pengar så trodde det var lika :)

• Joual

Jag kunde se framtida insättningar två dagar i förväg när jag hade Swedbank, men hos Länsförsäkringar dyker pengarna bara upp utan förvarning. Så det är nog olika beroende på vilken bank man har.

• Anonym (Intealltid)

Nej, det syns inte alltid. Beror t ex på vilken bank du har.

• Anonym (Intealltid)

Ring CSN och fråga om du anmält konto istället! Om du inte gjort det, så får du ett utbetkort istället.

• Gcx

Jag har kollat nu och anmält kontot. Jag har swedbank men ser ingen framtida insättning. Kanske inte syns då :)

Svar på tråden Framtida insättning på kontot