Lärorika filmer?
Vart hittar man filmer för barn i 3års åldern där man lär sig något? Som Fem myror är fler än fyra elefanter ungefär? Ja tycker att ska dom sitta där kan dom lika gärna lära sig nått.. =)
Vart hittar man filmer för barn i 3års åldern där man lär sig något? Som Fem myror är fler än fyra elefanter ungefär? Ja tycker att ska dom sitta där kan dom lika gärna lära sig nått.. =)
Det finns en serie som heter "Disney's små Einsteins", men jag har ingen aning om det är något bra tyvärr.
hej min son är 3 år och han älakar musses klubbhus! han lär sig färger, former, räkna mm finns som film och böcker. små Einsteins tycker han oxå om.
Tack så mycket! Ska leta reda på dom. =)
Dom finns på playhouse disney kanalen. Händige Mandy är också bra! Det är skönt att det finns en kanal som man kan låta små barn titta på, som inte visar skitprogram. Min kille som snart blir tre tittar hellre på den kanalen är på bollibompa.
Dessutom slutar dom sända efter kl 19 på kvällen. Bra, när man har en liten som behöver ett tecken på när det är dags att göra kväll.