• Ny i Luleå från Gbg

Luleå. Öppen förskola + roligt för föräldrar.

Hej!
    Ja o min familj e nya i stan och skulle gärna få info om öppna förskolor och annan roligt verksamhet för små barn och deras föräldrar. Vi vill gärna hitta några smultronställen! Vi bor i centrum och gillar annars frilufsliv eller långa fikastunder, film o häng.
    Vår son är 10 månader. Pappan föräldraledig o jag jobbar deltid med musik o dans.
    Tips?

• Svar på tråden Luleå. Öppen förskola + roligt för föräldrar.
  • SusanK

Babysång på Kulturens hus på onsdagar klockan två, öppna verksamheten på Örnäset öppet måndagar och torsdagar mellan 0930-1430(?)
    Lite osäker på tiden.
    Tror det även finns en öppen förskola på mjölkudden men där vet jag inte om några tider eller dagar alls.

• JanaK

Det finns inte så många smultronställen i Luleå. Tyävar! Det sparas ju för fullt!
    Örnäset är den enda som passar för dem minsta.Man få hitta på själv.

• hella82

bor ni i centrum ska ni såklart gå på barnsången i kyrkans hus, underbart bra! både jag, sonen och min sambo har älskat det, och går gärna dit fortfarande om vi har någon ledig dag. Det är tisdagar och fredagar mellan kl 9-12, själva sången är kl 10.30. Många stannar och äter medhavd mat där. micro och barnstolar finns. rekommenderas verkligen!

http://www.svenskakyrkan.se/default.aspx?di=71182&ptid=0

melker 080101
Svar på tråden Luleå. Öppen förskola + roligt för föräldrar.