hej! Min dotter är 7 1/2 månaders gamal, hon har haft svamp nu i snart en månad, först när jag gick till bvc fick jag pevaryl, hade det i en vecka 2 ggr dagligen, det hjälpte inte:( Då blev det läkarebesök vi fick jag daktacort i en vecka 2 ggr dagligen, det hjälpte inte,:( sedan tillbaka till läkarbesök fick vi pevesone tror ni att det hjälpte NEE:@
då sa ja ne nu får ni göra nått kan inte hålla på med dessa salvor som inte hjälper nått blev så ledsen på att se min lilla sötnos lida så stackarn:( så vi fick penselin (herasellin) i 10 dagar det hjälpte :) ÄNTLIGEN
Efter det hade gått 10 dagar så sluta jag med det , va tror ni kommer tillbaka efter en vecka JO DEN JÄDRA SVAMPEN IGEN:( ringde bvc och berättade att det e tillbaka och den här gången var ännu värre huden har spruckit, det kommer inte vätska utan det rinner blod jag höll på gå upp i rök, ringde sjuckvårdsupplyssningen med dem kunde inte göra nått, rådgav mig att jag skulle ringa bvc, gjorde det på morgonen fick en läkarebesök igen, jag fråga hur kan den komma tillbaka dem viste inte, dem tog en snabb prov det vissade sig inget, och en odling som jag ska få tillbaks svaren nu på torsdag som medel fick vi pencelin igen, vilket jag ej e så förtjust i , fråga dem att om dem hade nått annat med dem sa att hon har en infektion i kropper och baktterier har smlas så pencelin e det ända som tar bort detta, så nu får vi hålla tummarna för stackars lilla Melissa att detta försvinner och aldrig kommer igen,