Vad har jag för fel?? Allt blir bara kaos!!
Nu får ni hjälpa mig kära medmänniskor! Jag är en sådan människa som inte kan städa och skapa ordning och struktur. Jag är inte lat, jag håller på hela tiden, men det är som att det blir kaos i min hjärna, jag får inte till det helt enkelt.
Det har lett till att mitt hem är ett kaos som saknar motstycke, vilket i sin tur lett till svåra ångestattacker och isolering (på allvar alltså). jag vågar inte släppa in någon utom de allra, allra närmsta.
Jag kände den obligatoriska skammen krypa upp i mig när en kompis (som inte fått komma in till mig pga stöket) kom förbi oanmäld för att lämna tillbaka en sak hon hade lånat. Jag såg hennes blick leta sig bakom min rygg, in i kaoset och jag såg.. Förakt.. Äckel.. kanske en smula förvåning...
Hjälp mig att tänka rätt nu!!! Jag orkar inte ha det så här längre. Jag vet inte var jag ska söka hjälp. Ingen kan tro det här om mig eftersom jag är intelligent, hel och ren, mina barn är fint klädda och har rena kläder. Ingen anar i vilket kaos vi lever. Min sambo orkar inte hålla undan längre och barnen ser ju på hur jag är och blir likadana, min tonårstjej försöker städa här ibland. När jag ska städa blir det bara ännu värre! vad är det för fel på mig!!??