• Analoga

Var hittar man träningsoveraller till barn?

Behöver en träningsoverall till min tjej som ska börja fotbollslek om en vecka. Den ska vara i storlek 128 och den ska vara billig. Absolut inget dyrt märkesset!

Vilken affär ska man gå på? Går man på STadium tex så finns väl bara dyra märkesset? Finns det på typ Kapp-Ahl, HM också?

Helst ska det vara av typ wct, och 2-delat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-29 12:34
    Jag har letat runt på nätet utan att finna något. Jo, jag hittade ett prisvärt set på Halens för 299 kronor men det fanns bara kvar i storlek 174!!! Jäkla otur!

• Svar på tråden Var hittar man träningsoveraller till barn?
  • challe 1

stadium har ju ett eget märke. (tror det är deras egna) Som är hyfsat billiga.
    Annars så har nog HM någon form av träningsoverall iaf kläder.

• Analoga

challe 1 skrev 2009-08-29 12:34:50 följande:

stadium har ju ett eget märke. (tror det är deras egna) Som är hyfsat billiga. Annars så har nog HM någon form av träningsoverall iaf kläder.
    Ja, jag såg på Stadiums hemsida att de hade ett fint set av märket SOC men det fanns bara upp till 116 Fast de borde väl ha mer urval i butikerna??
  • challe 1

jaha ja det är det märket jag menade. jag har ju kläder i det märket så dom börde ju ha kläder mellan 116 och vuxen storlekar!

• Förälskad
    Analoga skrev 2009-08-29 12:42:36 följande:
    challe 1 skrev 2009-08-29 12:34:50 följande: Ja, jag såg på Stadiums hemsida att de hade ett fint set av märket SOC men det fanns bara upp till 116 Fast de borde väl ha mer urval i butikerna??
    Soc är stadiums egna märke och de borde finns större storlekar på junior-avdelningen.

Du kan även kolla på Coop Forum.
  • vivianne

Sportbutikerna brukar ha, både Stadium, Intersport och Team Sportia. Och de behöver inte vara mycket dyrare än "lågpriskedjorna" - när jag t.ex. köpte dansdräkt och dansskor till min dotter på Intersport så skillde det max ett par tior jämfört med HM (totalt för båda plaggen alltså). Med större urval dessutom...

• Analoga
    TjutandeRosen skrev 2009-08-29 12:43:56 följande:
    Kolla ellos katalogen och La redoute!
    La redoute har jag inte kollat!
Svar på tråden Var hittar man träningsoveraller till barn?