Andfådd utan ansträngning
Hej allihopa!
Jag är i v. 7+5 o mår så konstigt idag. Jag är anfådd hela tiden o orkar ingenting, andas som om jag nyss gjort ett aerobic pass... Nån fler som känner så här?
Hej allihopa!
Jag är i v. 7+5 o mår så konstigt idag. Jag är anfådd hela tiden o orkar ingenting, andas som om jag nyss gjort ett aerobic pass... Nån fler som känner så här?
Japp, orkar ingenting utan att blir yr, anfådd och darrig. Är i v12+1.
det är här är tydligen helt normalt. du får mera blod i kroppen osv. jag kunde får hjärtklappningar, bli andfådd och hade tom jobbigt att prata när jag låg och vilade. det går över såsmåningåm. jag är i v. 17 nu, mycket trött men inte alls som i början av graviditetet. grattis till bebisen i magen och lycka till
pah! då ska ni bara veta hur det är i v 36 :P Känner mig till och med anfådd ibland när jag sitter i soffan. Och när jag har diskat. pheeeu... bara att gå och lägga sig.
Grattis till krabaten =)
Tack för alla svar skönt att höra att det är normalt. Hade också hjärtklappning idag och blev lite orolig. ahahaha funderade nästan på att åka in till akuten...
Jag är också andfådd och har fått mkt sämte kondition. känner mig som 75 plus! scary!