• Anonym

Vill överraska min man... TIPS TACK!!

Jag och min man har ett ganska trist sexliv. Det är sex vid samma tidpunkt, samma plats, samma ställning varje gång. Nu får det vara slut på det ;o)
    När han kommer hem från jobbet ikväll så ska barnen sova och jag ska överraska honom. Direkt när han kommer innanför dörren!!!
    Nu får ni hjälpa mig! Vad ska jag göra??

• Svar på tråden Vill överraska min man... TIPS TACK!!
  • Älskarlivet

Ha sex mot väggen i hallen direkt när han kommer hem....

Eller....
    Ha ett glas vin redo till honom när han kommer hem... sitt och mys, slappa och börja smeka honom... och sen myser ni vidare i soffan eller på toa eller något (inte sängen då!)

Eller.... Ta en dusch eller ett bad ihop ikväll....

Eller... SMS:a honom och säg vad du vill göra med honom ikväll....

• Danbala

Hmmm...
    Ta befälet? Säg åt honom att vara tyst när han kommer in, dra honom till sängen, lägg honom på rygg och klä av honom, bind hans händer (räcker bra med bara över huvudet på honom och löst, om ni inte har pysslat med sånt tidigare) och hoppa upp och styr?

Eller...
    Tappa upp ett varmt bad, häll upp varsitt glas vin (eller något annat kallt och gott att dricka) på kanten, släpa med honom ner i badkaret och mys...

Eller...
    Möt honom i behå, sexiga trosor, nylonstrumpor med strumphållare (eller stayups eller vad du kan tänkas ha) och berätta för honom att du är hans att göra vad han vill med. Ge honom befälet, alltså.

Äh, vad vet jag. Kanske inte passar er alls.

• Anonym (vin)

Man får ju inte uppmuntra till vin så det gör jag inte heller, men varje gång vi ätit middag och druckit ett gott vin till, så älskar min man mig så gudomligt. Påhittig är han, mycket kärlek och mycket variation blir det angående sexet. Hi-hi.. han vet inte om det, men varje gång vet jag "vad som kommer att hända" och jag bara njuter och småmyser åt blotta tanken.. Fniss...=) Och jag kommer aldrig att berätta det för honom, hur han funkar, för då slutar han säkert.. hi-hi..härligt..

• Anonym (vin)

Så mitt tips är lite att relaxa lite.. God middag och gott vin till.. Helt enkelt..

• brokig

4 tips med vin, är det en kärleksdryck månne?

Vin brukar funka för oss också, liksom överraskningsmomentet.

Ett annat tips är klädpoker, att långamt triggas upp är verkligen vansinnigt upphetsande.

• Anonym

Han nobbade, var för trött så jag hade laddat i onödan. Men tack för alla tips, någon annan fick kanske bättre nytta av dem :o)

• Älskarlivet

Okej....
    Ibland blir det så (läs vår tråd om Tips på att suga av"....
    Det var jsut det att vi tyckte tipsen var så bra så att alla skulle hem och öva på kvällen...
    Men vi var ett par stycker som somnade i soffan så det blev inget där heller...

Men ge inte upp!! Bara på honom igen !
    Sen tycket jag gott att han kan överraksa dig med!

Ha en bra helg!

• ringar på vattnet

Älskarlivet: "Bara på honom igen" Fniss.. =)
    Let´s go girls!

• Älskarlivet

ringar på vatten:

haha ja precis... Lät ungefär som "Bara på honom... han ska få vad han tål den j*vlen" hahahah

Svar på tråden Vill överraska min man... TIPS TACK!!