• P yret

gula skumgummi tvättlappar..

var igår och handlade, skulle ha sådana där gula skumgummi tvättlappar.
    men hittade inte några så jag frågade en där. hon ringe till någon så dom var slut. men visste inte om dom skulle komma in igen. hade tydligen varit slut ett tag i affären.
    tydligen fler som frågat efter dom, en annan som sökt dom hade vart i varenda affär och inte hittay några..
    ska tydligen utgå hade hon hört?? någon mer?
    dom är ju dom bästa...

• Svar på tråden gula skumgummi tvättlappar..
  • P yret

har dom? jag har alltid köpt i vanlig affär.
    men tack ska kolla där!!

• maxlis

köpte ICAs skumtvättlappar idag på Kvantum i Kungens kurva i Stockholm. Har tidigare också köpt på apotketet. COOP har även vita skumtvättlappar som är jättemjuka men de är dyra.

• modestyclara

Vi handlar såna helatiden...finns i de flesta affärer. jag deppar däremot över att de bästa våtservetterna har utgått, pampers active vipes

• Gozzi

måste fråga, tvättlapparna som ni pratar om, använder ni dom bara en gång och slänger dom sedan, eller kan man ha dom flera ggr?

• modestyclara
    Gozzi skrev 2009-08-29 21:46:34 följande:
    måste fråga, tvättlapparna som ni pratar om, använder ni dom bara en gång och slänger dom sedan, eller kan man ha dom flera ggr?
    jag slänger mina efter en gång...känns mest hygieniskt..om man vill använda dem flera gånger skulle jag köpa i frotté elller liknande som går att tvätta i maskin
  • Puma87

det går att tvätta dom gula tvättlapparna inte föra att jag använder dom men jag har läst att det går att tvätta dom i 60grader utan problem

• Turvann

Jag tycker de är riviga

Svar på tråden gula skumgummi tvättlappar..