Bruna flytningar ist för mens?
Hej på er :)
I går var det BIM för mig.
Ingen mens i sikte, och gravtestet jag gjorde var negativt.
Jag har haft jobbig molvärk i säkert 5 dagar.
Illamåendet har kommit och gått oxå i några dagar, men inga ömma bröst el. bröstvårtor.
I natt vaknade jag av att jag var så uppblåst i magen, samt hade sura uppstötningar.
Jag mådde inte bra, och trodde jag skulle kräkas, för illamåendet kom & gick då oxå.
När jag varit och kissat och skulle torka mig så var där lite brunt på papperet.
Inget i trosorna.
Sedan har det varit så lite under dagen när jag torkat mig.
Kommer bara på papperet, så inget som kräver trosskydd eller så.
Bruna flytningar alltså.
Allt är ju intressant, så jag har googlat (som vanligt om detta och tydligen kan man få brunblandade flytningar i samband med förväntad mens, och du kan vara gravid.
Man kan ocklså kommit åt livmodertappen vid sex, och den avsöndrar något som kan ge en brynblandad flytning.
Kom inte i håg riktigt vad det stod, men var nåt med l.tappen iaf :)
Jag är bara intresserad om det är nån mer som fått/får bruna flyningar i samband med förväntad mens eller graviditet?
Elle rbara bruna flytningar och mensen komit senare, eller bara hoppat eller något annat intressant ang. ämnet
Testade som sagt i går morse, och tänkte testa mig nästa gång i morgonkväll el. måndag morgon om inte mensen kommit.
Har aldrig haft dessa bruna flyningar förut.
Mär min mens satt i gång har det alltid börjat med lite rosa-brunt, och sen några tim senare satt i gång på riktigt med röd mens osv.
Någon? :)