När börjar du med jacka på hösten?
Välj det alternativ som spelar mest roll för att du ska börja använda jacka när hösten nalkas =)
Välj det alternativ som spelar mest roll för att du ska börja använda jacka när hösten nalkas =)
När jag fryser om jag inte har jacka!
Annat = när vädret gör att jag fryser.... det kan vara +5, strålande sol i december och vindstilla, då har jag mest troligt inte jacka...
Det kan vara +14, regn, blåst och PISSVÄDER och jag har jacka fast det är i juli....
Ha tog jag inte med det alternativet. Jag tänkte ju på det =)
När det inte räcker m tröja.... När jag tycker det är kallt nog, har ju jacka på sommaren oxå om det inte är varmt.
Nar det inte langre racker med understallstroja, langarmad top och tjocktroja, samt halsduk, mossa och vantar. Da brukar jag borja med jacka.
La fo rosten pa anvander bara om det regnar eller snoar eftersom det har varit sa fram tills nu.
Jag använder jacka när det behövs. Har olika jackor för olika årstider. Inte så att jag måste sätta på mig vinterjackan på sensommaren om det är lite kyligt.
När det känns som att jag behöver den, dvs när jag f r y s e r(kan ju tex. bero på hur mycket det blåser eller regnar, inte bara temperaturen på termometern...
Jag röstade på när snön kommer. Men det beror lite på. Är det kallt och regnigt och min tröja inte räcker så kan det hända att jag drar på mig jackan tidigare. Men det beror på hur långt jag ska, hur länge jag ska vara ute och vädret. Men ingen jacka om jag klarar mig utan =)