• fam kaos

Spegel så man ser bebisen i baksätet, vad heter den och vart hittar man den?

Ja som det står i rubriken. Ska flytta vår bakåtvända bilbarnstol till baksätet.

• Svar på tråden Spegel så man ser bebisen i baksätet, vad heter den och vart hittar man den?
  • norgesessan

Vet inte vad dom heter, finns olika, och dom finns i babyaffärer.

Emil 03-Jonathan 05 och Isabelle 2/2.09
  • Loup Garou

Hittade vår på baby land

Liam vår sötnöt ~2009-07-14~ 10 dagar innan beräknat
  • beffen

kolla biltema dom har säker massa olika varianter.

• M A L I N

Kommer inte ihåg vad våran heter men köpte den på Babyproffsen.

• Anne69

Vi köpte på Barnens Hus. Det finns åtminstone två modeller: en liten rund och en stor rektangulär. Vi tog den rektangulära o har nu lyckats få till det så att vi ser båda barnen i baksätet.

• Miamaria 79

Vi köpte våran på biltema. tror den kostade 39 kr eller nåt

• Stormar

Köpte på Mekonomen, BeSafe var märket.

Gå fort och le mycket, så är det ingen som märker att du är ful.
  • Miss Skellington

Miamaria 79 skrev 2009-08-31 22:10:55 följande:

Vi köpte våran på biltema. tror den kostade 39 kr eller nåt
    Vad less jag blev när jag såg den på Biltema. Jag gjorde misstaget att köpa min på Babyproffsen för över 200 spänn.

Så mitt råd är att kolla på Biltema eller Clas Ohlson eller liknande affär... Köp den INTE på nån babyaffär.
  • LollloZ

Vi köpte våran på biltema! Billig MEN man ser absolut inte barnet lika bra som från en spegel från tex babyproffsen. Vi ser knappt om hon har ögonen öppna eller ej i den spegeln vi har så om man vill se bebisen ordentligt så rekomenderar jag nog en babyaffär iaf, trots att det är lite dyrare

• Miss Skellington
    LollloZ skrev 2009-08-31 22:17:02 följande:
    Vi köpte våran på biltema! Billig MEN man ser absolut inte barnet lika bra som från en spegel från tex babyproffsen. Vi ser knappt om hon har ögonen öppna eller ej i den spegeln vi har så om man vill se bebisen ordentligt så rekomenderar jag nog en babyaffär iaf, trots att det är lite dyrare
    Åh, såpass? Tack, nu känns det iaf LITE bättre att jag betalade dyrt för den
Svar på tråden Spegel så man ser bebisen i baksätet, vad heter den och vart hittar man den?