• Kräfta2009

Tigi Bed Head eller Redken???

Jag har väldigt tjockt, grovt, torrt och självlockigt hår som väldigt lätt blir frizzigt.....

Funderar på att köpa lite dyrare Schampoo och balsam. Valet står mellan Tigi Bed Head Moisture Maniac eller Redken all soft.

Vad har ni för erfarenheter kring dessa??? Är de bra och värda sitt pris, jag tycker de är rätt dyra......

Tack på förhand.

• Svar på tråden Tigi Bed Head eller Redken???
  • Verkligen

Redken. Jag har testat Tigi BedHead och inget fel på produkten i sog, men Redkens All soft är som magi för håret. Blir mjukt, lätt att reda ut, håller sig fräscht länge. Tycker inte det är dyra pengar att lägga heller. Jag har långt hår och förbrukar ca 1 flaska shampoo på 3 månader och en balsam på 2 månader. Tvättar då håret varje dag.

♥ BF 18 November 2009 ♥
  • Elektra82

Jag gillar Redken jättemycket. Brukar alltid ga tillbaka till det efter att ha provat nagot annat. Helt klart värt pengarna. Väldigt drygt som sagt.

Tigi tycker jag inte alls om... Mitt har blev bara strävt och gick knappt att reda ut när jag använde det.

• Kräfta2009

Tack så jättemycket! Det får bli Redken All soft 1 flaska på 3 mån blir ju inte så dyrt egentligen. Beställer ni på nätet eller köper hos frisör?

• Verkligen
    Kräfta2009 skrev 2009-08-30 18:51:06 följande:
    Tack så jättemycket! Det får bli Redken All soft 1 flaska på 3 mån blir ju inte så dyrt egentligen. Beställer ni på nätet eller köper hos frisör?
    www.nordicfeel.se

Fri frakt och bra priser...=)
    ♥ BF 18 November 2009 ♥
Svar på tråden Tigi Bed Head eller Redken???