• Anonym (sorgsen.)

vill så gärna uppleva en g-punkts orgasm....

men jag hittar inte ens min g-punkt. Min man kan jag inte räkna med eftersom han inte är vidare intresserad. Visst har han gjort nått halvhjärtat försök nångång.. men aldrig lyckats.

Har köpt hem g-punktsstav, men verkar inte kunna hitta den ändå.

Hur känns det när man hittat den?
    Är det sant att vissa inte har nån g-punkt?
    Bästa sättet att hitta den på?

Tar tacksamt emot alla tips jag kan få!

• Svar på tråden vill så gärna uppleva en g-punkts orgasm....
  • Anonym (sorgsen.)

ingen????

• Anonym (Bara G-punkt)

Hur man hittar sin G-punkt
    Kvinnan kan själv hitta sin G-punkt som känns som en litet böna men som sväller vid beröring. Kvinnan hittar den lättast i en sittande eller hukande ställning, förslagsvis då hon sitter på toaletten, eftersom en stark känsla av att behöva kasta vatten är förbunden med stimuleringen av G-punkten. Då hon tömt blåsan kan hon föra upp en finger eller två i slidans främre del och stimulera området som i det skedet känns som en litet knöl. Om man fortsätter att stryka över området framkallas en lustkänsla liknande den vid klitorisstimulering men den kräver ett starkare tryck än det mot klitoris. I orgasmen vid G-punktstimulering ejakulerar en del kvinnor en klar vätska. Denna vätska är vitare är urin

Har alla kvinnor en G-punkt?
    Man vet inte om alla kvinnor har en G-punkt. Vid en gynekologunder- sökning av 400 amerikanska kvinnor som frivilligt deltog hittades den emellertid hos samtliga. En samlagsställning som fungerar för många par är den där mannen ligger på rygg och kvinnan sitter ovanpå honom med hans erigerade penis i slidan. I denna ställning kan kvinnan flytta sig, så att penis rör vid hennes G-punkt. Det kan vara svårt att uppleva orgasm i början eftersom tekniken kräver övning.

• Anonym (sorgsen.)

jag har provat detta, men känner inte någonting där g-punkten enligt alla utsagor sitter. Visst får jag en annan form av lustkänsla när jag stimulerar området, men aldrig så att jag får orgasm av det...

Någon mer?

• carlf

du måste först själv hitta den hos dig.
    vill du ha ett bra tips på en sådan orgasm?

• Anonym

Jag börjar tjuta och får ångest varje gång efter G-punktsorgasm... =( inte så kul men en G-punktsorgasm är ju så j-vla underbart sköööönt!!!!

• Anonym

Det känns 3-dubbelt så skönt som en vanlig orgasm! Man måste vara riktigt upphetsad, kåt o våt för att det ska funka! Man för in ett finger och sen böjer man fingret som en krok uppåt ganska snart efter att man fört in fingret en liten bit, sen när man böjt fingret måste man upp ganska långt så om du skjuter upp med rumpan så kan det underlätta. Det är ganska svårt att förklara! Lycka till!

• Petrus

Anonym (Bara G-punkt) skrev 2009-08-30 14:47:21 följande:

Hur man hittar sin G-punkt?
    En samlagsställning som fungerar för många par är den där mannen ligger på rygg och kvinnan sitter ovanpå honom med hans erigerade penis i slidan. I denna ställning kan kvinnan flytta sig, så att penis rör vid hennes G-punkt. Det kan vara svårt att uppleva orgasm i början eftersom tekniken kräver övning.
    Ett bra sätt att hitta G-punkten är ridställningen. Men det krävs att man hittar rätt rytm och rätt vinkel. Kvinnan ska stå på knäna och rida framåt/bakåt, inte så mycket upp och ner.

Mannens penis bör vara

- (Sten)hård!
    - Grov
    - Inte alltför kort

Mannen måste följa kvinnans rytm och endast göra små rörelser. Om mannen har svårt att synkronisera sin rytm med kvinnans, så brukar det också gå bra om han ligger helt stilla.

G-punktsorgasm får man nog bara om man är ordentligt uppvärmd (upphetsad). Lite oralsex som uppvärmning brukar inte vara helt fel. Under ritten kan mannen smeka och kyssa kvinnans bröst.

Lite ?överkurs?:
    Om mannen känner sin kvinna och vet att g-punktsorgasmen är ?på G?. Då kan han sluta att röra underkroppen, resa på sin överkropp (förutsätter starka magmuskler) och smeka kvinnans anus, när hon rider mot sin orgasm. Om hon gillar att bli smekt i tvåan, så gillar hon kanske också att få in en bit av mannens långfinger. Känslan av att rida på en stenhård k*k, som är absolut stilla, samtidigt som ett pekfinger förs in och ut i tvåan kan ge en G-punktsorgasm med turbo.
  • Anonym (sorgsen.)
    carlf skrev 2009-08-30 16:06:25 följande:
    du måste först själv hitta den hos dig.vill du ha ett bra tips på en sådan orgasm?
    Ja tack!
    HEMSKT gärna!!!

Men vet i fan hur jag ska hitta den bara....
    Anonym skrev 2009-08-30 16:20:26 följande:
    Det känns 3-dubbelt så skönt som en vanlig orgasm! Man måste vara riktigt upphetsad, kåt o våt för att det ska funka! Man för in ett finger och sen böjer man fingret som en krok uppåt ganska snart efter att man fört in fingret en liten bit, sen när man böjt fingret måste man upp ganska långt så om du skjuter upp med rumpan så kan det underlätta. Det är ganska svårt att förklara! Lycka till!
    ja.... trodde att det var ungefär så jag gör... men det gör jag kanske inte. Blir ju trött i både armar och annat! Hur långt är en liten bit??

Va fan... Kan inte nån ställa upp och visa mig i stället!!??
  • Anonym (Massör)

Jag har gått utbildning i erotisk massage i USA. Där fick vi lära oss detta och än har jag aldrig misslyckats att ge en kvinna en G-punktsorgasm. Det är en otrolig känsla att bara ge en kvinna det och jag har ett par gifta kvinnor jag enbart utför detta på, på ett seriöst sätt. Jag hinner inte skriva hur nu men gör det gärna senare.

• Anonym (sorgsen.)

Anonym (Massör) skrev 2009-08-30 21:21:18 följande:

Jag har gått utbildning i erotisk massage i USA. Där fick vi lära oss detta och än har jag aldrig misslyckats att ge en kvinna en G-punktsorgasm. Det är en otrolig känsla att bara ge en kvinna det och jag har ett par gifta kvinnor jag enbart utför detta på, på ett seriöst sätt. Jag hinner inte skriva hur nu men gör det gärna senare.
    Det ser jag fram emot!
Svar på tråden vill så gärna uppleva en g-punkts orgasm....