• Anonym

Piercing som luktar

Har en labrett i läppen.. i mitten
    Men den luktar ju jätte mycket, har tvättat det och det är läkt sen länge tillbaka..
    Ska det verkligen lukta om den? Om jag tar och snurrar på kulan och sen luktar på fingret så är det inte en mysig lukt...

• Svar på tråden Piercing som luktar
  • Trileia

Låter skumt.
    Min luktar inte. Inte mer än möjligen saliv (om man nu tycker det luktar något).
    Hur länge har du haft den??

Hmm.. jag frågade en tjej här om piercingar innan jag gjorde min.. undrar vad hon hette då..

• Flapper

Hua! Stackare! Kontakta sjukvården och fråga om de kan kika på det. Alternativt kontakta stället du gjorde piercingen på.

Lycka till!

• Anonym

Jag har haft den över ett år, inget var eller så, men tycker det luktar när man tagit i den och så... Får ringa till studion då kanske, ska ta ur den och verkligen tvätta ordentligt...
    Jag kan inte förklara lukten men luktar gott gör det inte =(

Tack så mycket

• AnnelieTyresö

Usch då, är den av rent silver eller guld?

• Anonym (...)

Det brukar kunna lukta ibland. Skulle tro att det är från saliven. Det blir lika med tungpiercingar.
    Det är alltså ingenting farligt.

• Anonym

Det är ju fukten som samlas där som gör att det luktar. Så luktar nästan alla piercings. Mer eller mindre.

• Anonym

Oki tack =)
    Den i tungan tycker jag inte luktar och inte den i naveln heller..
    Kanske är saliv då.. hmm känns inte nå vidare fräscht,...

• meic
    Anonym skrev 2009-08-30 17:26:11 följande:
    Oki tack =) Den i tungan tycker jag inte luktar och inte den i naveln heller.. Kanske är saliv då.. hmm känns inte nå vidare fräscht,...
    ta ur den och koka den och se om det hjälper.
    om det inte syns nått i själva hålet så är det ingen fara. Det fastnar bakterier och annat smått och gott i gängorna så koka den med kulan avskruvad.
  • Trileia
    meic skrev 2009-08-30 17:53:59 följande:
    ta ur den och koka den och se om det hjälper. om det inte syns nått i själva hålet så är det ingen fara. Det fastnar bakterier och annat smått och gott i gängorna så koka den med kulan avskruvad.
    Hihi, det var nog dig jag menade i mitt första inlägg. Tror jag frågade dig innan jag piercade mig
  • meic
    Trileia skrev 2009-08-30 18:07:07 följande:
    Hihi, det var nog dig jag menade i mitt första inlägg. Tror jag frågade dig innan jag piercade mig
    Jaha Ja det kanske det var! Mitt minne är kort...
Svar på tråden Piercing som luktar