Snarkar er bebis?
Hej!
Jag undrar om er bebis snarkar, och isf hur gammal är hon/han?
Hej!
Jag undrar om er bebis snarkar, och isf hur gammal är hon/han?
Jo det händer att dottern snarkar, hon är 9 månader. Hehe låter så sött men det är sällan.
Min son snarkar för fullt och har gjort det sen han föddes. Nu är han snart 4 månader.
Ibland.. Häromnatten var det nåt gräsligt.
Japp, sen han föddes. Är 3v nu.
haha jaa..hon snarkar lika mkt som sin pappa.. är gulligt ibland men när man vill sova är de inte gulligt alls för de låter 10 gng högre ![]()
Det har hon gjort till och från sen hon föddes.
Ibland kan hon låta som en hel karl, dom snarkningarna har hon nog efter sin mamma
Hon är 5 1/2 mån
Jajamensan. På nätterna har jag en bebis och två katter som snarkar i kapp. Och på helgerna har jag även en timmerstocks-dragande gubbe ovanpå det... =)
Sol Angelica skrev 2009-08-30 22:20:43 följande:
Vår dotter kan snarka till jättehögt några gånger men sen ger hon sig.. Däremot andas hon väldigt jögt när hon sover
Ja hon snarkade när hon föddes tom när hon var vaken, så dag 2 fick hon några näsdroppar sedan försvann det dagen efter.
Så egentligen blev väl svaret nej =)
Sällan, men ibland låter hon som en liten gosegris:). Hon blir 4 månader om 2 dagar.
Sonen snarkade och vi kollade upp det när han var någonstans mellan 1-2 år. Visade sig att han hade polyp som behövdes ta bort. Även förstorade mandlar.
Han opererades när han var 3 1/2 år.
Hihi, ja ibland som en hel karl
Är 7 veckor.