• MamatillE

Snarkar er bebis?

Hej!

Jag undrar om er bebis snarkar, och isf hur gammal är hon/han?

• Svar på tråden Snarkar er bebis?
  • Göteborgsbruden

Jo det händer att dottern snarkar, hon är 9 månader. Hehe låter så sött men det är sällan.

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ BF 2/3-2010 ♥¸.?°´¯)
  • Weeiii

Min son snarkar för fullt och har gjort det sen han föddes. Nu är han snart 4 månader.

• Queen70

Ibland.. Häromnatten var det nåt gräsligt.

• Trebuh

Japp, sen han föddes. Är 3v nu.

• MariaOMarkus

haha jaa..hon snarkar lika mkt som sin pappa.. är gulligt ibland men när man vill sova är de inte gulligt alls för de låter  10 gng högre

Malou - Mi amor - Mi vida
  • Salamina

Det har hon gjort till och från sen hon föddes.
    Ibland kan hon låta som en hel karl, dom snarkningarna har hon nog efter sin mamma{#lang_emotions_laughing}
    Hon är 5 1/2 mån

Mamma till Sibelle 090316
  • Sol Angelica

Jajamensan. På nätterna har jag en bebis och två katter som snarkar i kapp. Och på helgerna har jag även en timmerstocks-dragande gubbe ovanpå det... =)

• Sol Angelica

Sol Angelica skrev 2009-08-30 22:20:43 följande:

Jajamensan. På nätterna har jag en bebis och två katter som snarkar i kapp. Och på helgerna har jag även en timmerstocks-dragande gubbe ovanpå det... =)
    Bebisen är 2 månader, har snarkat hela sitt lilla liv...
  • Wonderchild2009

Vår dotter kan snarka till jättehögt några gånger men sen ger hon sig.. Däremot andas hon väldigt jögt när hon sover

• sunny1980

Ja hon snarkade när hon föddes tom när hon var vaken, så dag 2 fick hon några näsdroppar sedan försvann det dagen efter.
    Så egentligen blev väl svaret nej =)

• isvinter

Sällan, men ibland låter hon som en liten gosegris:). Hon blir 4 månader om 2 dagar.

• MrsLi

Sonen snarkade och vi kollade upp det när han var någonstans mellan 1-2 år. Visade sig att han hade polyp som behövdes ta bort. Även förstorade mandlar.
    Han opererades när han var 3 1/2 år.

Svar på tråden Snarkar er bebis?