Jokkan skrev 2009-08-31 09:13:47 följande:
LillaFlamma!Vad hemskt. Då ska jag inte klaga, men visst blir man arg!Jokkan =)
visst ska du få klaga, så jäkla mycket skatt vi betalar o sen kan vi inte få hjälp när vi behöver det, och skulle man råka få hjälp är det oftast någon inkompetent.
Sökte i 2 års tid för ont i rygg och mage, hade så grymt ont att jag inte kunde sova utan gick bara runt i lägenheten och tjöt, eller satt i dushen med skållett vatten o ylade. som värst kunde jag jag få 40 min osamanhängande sömn på 3 dygn. första läkaren sa att det var musklerna och skickade mig till sjukgymnast (visste att det inte var musklerna för en massör hade redan tittat på mig flera gånger), nästa läkare sa under 8 mån tid att jag inbillade mig, var gnällig och att det inte alls var något fel på mig annat än lite gaser i magen (fick 5 olika dieter och medecin), åkte till akuten 3 ggr men de vägrade släppa in mig eftersom det hade hänt flera ggr tidigare så var det i deras ögon inte akut.
Åkte till Thailand, fick ett anfall och åkte akut till en lokal läkare, han berättade att jag hade sten men om det satt i gallan eller njuren visste han inte eftersom hans mottagning inte hade röntgen eller ultra. skulle jag vara kvar 1v kunde han hjälpa mig men vi skulle åka tidigare så fick medecin o smärtstillande.
Kybhhhhhh