baysim
hur gammla brukar bebisarna vara när man börjar på babysim och vad har dom på sig!vill börja med babysim men min lilla tjej är bara 3 månader!
hur gammla brukar bebisarna vara när man börjar på babysim och vad har dom på sig!vill börja med babysim men min lilla tjej är bara 3 månader!
Vid tre månader passar det väldigt bra att börja. Många börjar runt den åldern, endel både tidigare och senare. Det som krävs är att du har badbyxor på barnet som "håller inne bajset" hihi, vet inte vad de heter... Dock ska du undvika de som är för plastiga för då få du en flyteffekt runt rumpan. Min dotter bara älskar att gi på simmet. Det finns ju engångsblöjor som är för sim. Finns inte i alla affärer dock.
Lycka till.
Du får fråga ledarna som håller i babysimmet ang badkläder. Här behöver de bara vanliga "bomullstrosor" de barn tydligen inte bajsar i vattnet. Jag tycker o¨å de låter konstigt men vi kommer att köra på de när vi börjar babysimmet till helgen. Vår pojke är oxå 3 mån
När vi gick med tjejerna så krävdes det blöjbadbyxa. Och tur var det, annars så hade vi fått stå med vetskapen att vår ena tjej förorenat hela poolen...
Vi gick oxå runt tre månader och tjejerna älskade det. Idag är de riktiga vattendjur som älskar att bada!