Min 3 veckorsbebis verkar inte bli mätt..!
Min mjölk har tills för bara några dagar sedan varit gulaktig och tjock men nu är den alldeles vattnig och är vit/genomskilning (ingen aning om varför?). Detta gör att min son inte verkar bli mätt - han har gått ifrån att äta var tredje-fjärde timme till att ligga vid bröstet i princip hela tiden. När amningen är avslutad (på hans initiativ) tar det inte mer än högst en kvart innan han börjar suga på allt han kommer åt. Han blir otröstlig och ingenting hjälper! Förut har han alltid somnat gott och sovit någon timme efteråt.
Jag har pumpat ur och fryst in då jag haft så mycket mjölk och inatt tinade vi upp lite för att kolla om det blev någon skillnad mellan den "gamla" mjölken och den som kommer nu. Han åt ca 60ml och somnade som en stock, sov två timmar, ville tutta lite på bröstet och somnade sedan om två timmar till...
Kan det vara så att min nuvarande mjölk inte längre gör honom mätt? Hur går jag vidare härifrån?
(Har ringt bvc och pratat in ett meddelande så jag hoppas de ringer upp, under tider vore jag oerhört tacksam för lite tips och råd!)