Lila under ögonen...
Jag har varit väldigt ledsen ca 1 veckas tid & förra natten hade min dotter svårt att somna in ordentligt.
I dag när vi gick till dagis så märkte jag att hon var lite snuvig när vi kom fram, men tänkte mest då att det kan berott på att det blåste lite ute.
Berätta att det var svårt att somna under kvällen innan jag gick därifrån.
När kl är 14:43 får jag ett samtal att jag måste hämta henne för hon är ledsen...
Men de vet ju att det tar en liten stund för mig att gå dit & skulle ändå hämta henne kl 15:00.
När jag kommer till dagis någon minut i 15 så blir min dotter jätteglad & vifftar med armar & ben som vanligt & ser att hon är lila runt ögonen då jag får förklaringen att hon gråtit riktigt ordentligt.
Personalen vet om varför jag varit väldigt ledsen den senaste veckan & kanske därför kämpat & försökt att hon skulle bli glad, men till slut fick nog?
Men varför var hon lila runt ögonen? Om hon nu grät så borde de väl hört av sig tidigare???
Min dotter är i vanliga fall den som är go & glad & bara tittar när alla andra ungar skriker!
Vad kan ha hänt? Behöver alla tips jag bara kan få!!!
I kväll är det samma sak...dottern vill inte somna ordentligt & febern låg på 37,7...som den gjorde när vi kom hem!