• Gumme

Promenera i Malmö...

Hej!

Är en 31-årig tjej som går hemma om dagarna med en kille på 2 månader.

Tycker det är dags att börja röra på sig lite, för att kompensera alla fikor ; ) men det är ju så trist att promenera själv!!

Så istället för en fikatråd kanske detta kunde bli en "promenadtråd" (hur präktigt låter inte det då?! Jag som ÄLSKAR fika och gott, hihi!!)

Någon som har lust att hänga på?

• Svar på tråden Promenera i Malmö...
  • Miguita

Vad kul! Jag hade själv ett inlägg för några veckor sedan där jag efterlyste promenad- och fika kompisar! Jag har en dotter på tre månader och bor i Malmö centrum. Känner inte så många föräldralediga och jag vill precis som du röra på mig lite. Det hade varit roligt att ses!

• Pomea

Jag kan mycket väl tänka mig att promenixa lite, ska bara få ut ungen. Han vägrar just nu.

• Gumme

Se där, någon som nappade Vad kul!

Tanken var ju att kunna gå och mysa i det ljumma höstvädret...vad hände?! Vilket rusk det har varit de senaste dagarna, fy!

Miguita, är detta ditt första barn? Jag har en son på 3 år också som härjar för fullt!

Pomea, lycka till

• 08 11

hej på er!
    får man följa med på en promenad?
    jag tack ja till en promenad någon dag,när ska ni gå? och vad bruka ni ses?

• Gumme

Hej! Klart att du får det

Vi träffades i onsdags och bestämde att vi skulle träffas nu i veckan också! Ska se om vi kan få ihop nån dag som passar bara!

• 08 11

hej
    jag är hemma om dagana så jag kan iallafall alla daga utom på måndag och tisdag.
    vad bruka vi gå och träffas?
    jag bor på mellanheden nära pildammsparken,bruka ni gå nära pildammsparken?
    är du med mammaledig?
    vilken dag tro du det blir?

Svar på tråden Promenera i Malmö...