• Dundermamman

"Skinn"- överkast från Jotex

Någon som har det eller har sett det i verkligheten?

Fick erbjudande om 50% på valfri vara och tycker att det sängöverkastet ser fräckt ut. Det verkar vara praktiskt när man har ett gäng katter som ofta ligger på sängen!
    Bara att orka av med en fuktig trasa!

Nya kattungeplaner...jag vet vad jag vill...undra om katterna är med på det?
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-01 16:16
    Här är länk till överkastet jag menar
    www.jotex.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=211979&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
  • Svar på tråden "Skinn"- överkast från Jotex
  • Gnocchi

Har det inte men måste säga att det såg skit läckert ut! och 50 % på priset är ju inte fy skam

• LAV0LINA

åh, det där såg ju verkligen häftigt ut!! Vill ha!
    Inte så dyrt heller även om man inte har några 50%..

• Dundermamman
    Gnocchi skrev 2009-09-02 08:27:32 följande:
    Har det inte men måste säga att det såg skit läckert ut! och 50 % på priset är ju inte fy skam
    Visst ser det läckert ut
    ...och förhoppningsvis lättskött när man har katter!

Jag tror faktiskt att jag beställer det...kan ju alltid retunera om det inte motsvarar mina förväntningar!

Har du också fått 50% på valfri vara?
  • Dundermamman
    LAV0LINA skrev 2009-09-02 08:32:35 följande:
    åh, det där såg ju verkligen häftigt ut!! Vill ha!Inte så dyrt heller även om man inte har några 50%..
    Erbjudandekoden är 92831
  • LAV0LINA

Men jag har det ju också!!!
    Ett stort "vykort" ligger här i tidningskorgen bland all reklam!!!

Kanske man ska beställa...?
    Men det gäller 10 dagar efter mottagande, när tog jag mot det här då...?

• Dundermamman
    LAV0LINA skrev 2009-09-02 08:44:27 följande:
    Men jag har det ju också!!! Ett stort "vykort" ligger här i tidningskorgen bland all reklam!!! Kanske man ska beställa...?Men det gäller 10 dagar efter mottagande, när tog jag mot det här då...?
    Det står "dock längst till 2009-09-20" på vykortet , men jag fick mitt kort i måndags...

Jag beställde just mitt överkast

Hoppas det inte blir för "kinky" i sovrummet nu
  • LAV0LINA
    Dundermamman skrev 2009-09-02 08:47:00 följande:
    Det står "dock längst till 2009-09-20" på vykortet , men jag fick mitt kort i måndags... Jag beställde just mitt överkast Hoppas det inte blir för "kinky" i sovrummet nu
    Haha, nä jag är mäkta sugen jag med - har också en katt och han ligger gärna i sängen... Katthår överallt!
  • Dundermamman
    LAV0LINA skrev 2009-09-02 08:47:54 följande:
    Haha, nä jag är mäkta sugen jag med - har också en katt och han ligger gärna i sängen... Katthår överallt!
    Slå till du också, 300:- + frakten är ju jättebra pris
  • Dundermamman

Jag hämtade mitt sängöverkast idag!
    Mycket nöjd, superläckert...dock lite tunnare än jag trott men helt klart nöjd

LAVOLINA->  Beställde du något?

• LAV0LINA
    Dundermamman skrev 2009-09-07 13:45:59 följande:
    Jag hämtade mitt sängöverkast idag! Mycket nöjd, superläckert...dock lite tunnare än jag trott men helt klart nöjd LAVOLINA->  Beställde du något?
    Nej, jag har inte beställt nått faktiskt.
    Hur täcker det en dubbelsäng? Var det 260x260?
  • Dundermamman
    LAV0LINA skrev 2009-09-07 13:47:46 följande:
    Nej, jag har inte beställt nått faktiskt.Hur täcker det en dubbelsäng? Var det 260x260?
    Japp, det är 260x260!
    Vår säng är förvisso bara 140 cm bred , men vi har inga gavlar och överkastet går ända ner till golvet på 3 håll på sängen!
    Vår resårbotten står på 10 cm höga ben och sedan har vi en tjock och en tunn bäddmadrass, så den är ganska hög!

Har man en 160 cm säng tror jag inte det blir några problem, men om man har en 180 cm utan gavel blir det nog i minsta laget!
  • LAV0LINA
    Dundermamman skrev 2009-09-07 14:00:35 följande:
    Japp, det är 260x260! Vår säng är förvisso bara 140 cm bred , men vi har inga gavlar och överkastet går ända ner till golvet på 3 håll på sängen! Vår resårbotten står på 10 cm höga ben och sedan har vi en tjock och en tunn bäddmadrass, så den är ganska hög! Har man en 160 cm säng tror jag inte det blir några problem, men om man har en 180 cm utan gavel blir det nog i minsta laget!
    Mm, vi brukar ha lite problem med överkast av den anledningen. Vi har en 180's säng som är 210 lång dessutom. Utan sängram. (Karln min är 2 meter lång)
    Tråkigt som fasen! Många överkast blir då för små...
  • Dundermamman
    LAV0LINA skrev 2009-09-07 14:03:50 följande:
    Mm, vi brukar ha lite problem med överkast av den anledningen. Vi har en 180's säng som är 210 lång dessutom. Utan sängram. (Karln min är 2 meter lång) Tråkigt som fasen! Många överkast blir då för små...
    Oj, ja det var ju trist!

Tur man är "normallång" och gillar ligga tätt intill varandra
  • LAV0LINA
    Dundermamman skrev 2009-09-07 14:06:15 följande:
    Oj, ja det var ju trist! Tur man är "normallång" och gillar ligga tätt intill varandra
    Haha, ja!
    Vi började med att dela en 120's säng då vi blev tillsammans för lite drygt 8 år sedan. Jag kan ju meddela att jag knuffades ut MÅNGA gånger om nätterna {#lang_emotions_tongue_out}
    Han är ganska "sprattlig"
  • Dundermamman
    LAV0LINA skrev 2009-09-07 14:03:50 följande:
    Mm, vi brukar ha lite problem med överkast av den anledningen. Vi har en 180's säng som är 210 lång dessutom. Utan sängram. (Karln min är 2 meter lång) Tråkigt som fasen! Många överkast blir då för små...
    Kan du inte ha en svart sängkappa under bäddmadrasserna, som går ända ner till golvet och sedan skinnöverkastet ovanpå...då gör det ju inget om den bara går halvvägs ner{#lang_emotions_undecided}....

Typ en sån här.... http://www.jotex.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=42611&productId=210452&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
  • LAV0LINA

Jag har en svart sängkappa (om det inte rent av är just den jag har) och den är grymt snygg, men ALLT damm, katthår (vår katt är orange och vit) syns ordentligt! Hade det varit i nått annat lite glattare material eller vad det nu kallas så hade det ju varit super!

• LAV0LINA

Ja, kanske man ska damma av den gamla symaskinen

Svar på tråden "Skinn"- överkast från Jotex