• riot

Var sjutton hittar man en snygg plånbok?!

Tacksam för alla sorters förslag på nätbutiker där man kan köpa plånböcker/potmonä. Jag tycker mig ha letat överallt och hittar inget snyggt, vad sjutton köper ni era plånböcker?

Jag har haft en vanlig svart i skinn länge som nu gått sönder och jag vill ha något annorlunda och absolut inte ett metallfodral, jag blir tokig av att inte kunna stoppa mynt nånstans.

Några förslag?

• Svar på tråden Var sjutton hittar man en snygg plånbok?!
  • riot

Äger ni inga plånböcker gott folk?

• Pyttismamman

Jo men den är ful :)
    Den ligger ju alltid i väskan ialafall så det spelar inte så stor roll hur den ser ut.... hehe

• riot
    Pyttismamman skrev 2009-09-01 23:18:23 följande:
    Jo men den är ful :) Den ligger ju alltid i väskan ialafall så det spelar inte så stor roll hur den ser ut.... hehe
    Haha! Det kanske är så då, att folk inte skriver för ingen vet vart fan man hittar en snygg plånbok.
  • enlitenbitkaka

Använder aldrig plånbok men Mulberry och Marc Jacobs har snygga om man vill lägga lite på plånboken iställe för i

Vill du kika in hos mig? Hojta till så fixar jag det :)
  • riot
    enlitenbitkaka skrev 2009-09-01 23:55:22 följande:
    Använder aldrig plånbok men Mulberry och Marc Jacobs har snygga om man vill lägga lite på plånboken iställe för i
    Jo det förstås, jag hoppade kanske på något liiite billigare men tack för tipset!
  • Joico

Min är från en skoaffär.. Wedins tror jag. Märket är Puccini och den är i mörkbrunt skinn

• k a t t a

Jag köpte min på Gant, den är fin, men den tillhör också kategorin plånböcker man lägger pengar på istället för i :)

• Choklad och Nötter

Jag har en från Mulberry och är jättnöjd. Stor o härlig.

Svar på tråden Var sjutton hittar man en snygg plånbok?!