• Lelle23

zumba fitness

såg häromdagen en reklam om Zomba fitness DVD...
    verkar skitkul träning och prefekt att göra hemma när man är hemma med barn...de kan ju dansa med =)

Någon som testar detta just nu? Ger det någon verkar? Så klart måste man ju äta bra på samma gång för att det ska bli någe resultat.

Ska be maken ladda ner nån skiva så jag får prova lite...

• Svar på tråden zumba fitness
  • Vickan I

Ja man lär ju få dansa till förbannelse för att få sådana där rutor på magen som de har .

Nä men verkar det kul så testa. Men ingen högeffektiv träning direkt så man förbränner väl inte överdrivet mkt? Å ingen vidare styrka heller med små hantlar man viftar med när man dansar, men det ser kul ut, iaf när man kör sådär i grupp

(¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • pelagonia
    Lelle23 skrev 2009-09-01 20:14:44 följande:
    såg häromdagen en reklam om Zomba fitness DVD... verkar skitkul träning och prefekt att göra hemma när man är hemma med barn...de kan ju dansa med =) Någon som testar detta just nu? Ger det någon verkar? Så klart måste man ju äta bra på samma gång för att det ska bli någe resultat. Ska be maken ladda ner nån skiva så jag får prova lite...
    var laddar man ner `?
    Viktor 070103 & Theodor 090331
  • Astarte

Vickan I skrev 2009-09-01 20:17:58 följande:

Ja man lär ju få dansa till förbannelse för att få sådana där rutor på magen som de har .Nä men verkar det kul så testa. Men ingen högeffektiv träning direkt så man förbränner väl inte överdrivet mkt? Å ingen vidare styrka heller med små hantlar man viftar med när man dansar, men det ser kul ut, iaf när man kör sådär i grupp
    Inte högintensiv?! Då har du inte testat!
    Zumba är askul och jag körde som tusan förut. Musiken är så medryckande och tiden flyger fram.
  • Natosh

Sjukt, har reklamen i bakgrunden. Verkar ju skojj men hade vunnit liite trovärdighetspoäng om de inte använt sig av bodybuilders för promotion ;) Men det är ju amerianskat så

• esperandote

Tro mig, det ÄR bra träning! Ju mer man lär sig att röra rätt på kroppen, framför allt höfterna, så ger det bra och snabba resultat. Sedan finns det ju de pass som är mer cardiopass och dessa är så klart mer effektiva. Jag rekommenderar zumba starkt! Är dessutom riktigt rolig träning så aknske blir det fler pass än med annan träning som man eventuellt inte tycker är lika rolig.

Svar på tråden zumba fitness