• Anonym (Ojdå?!)

Att bli kär i en tjej..

Är tillsammans med en helt underbar kille och vi är himlastormade kära och har det superbra..MEN jag fattar inte vad som händer nu.

Jag har ju blivit kär i en TJEJ!! Varför och hur kunde det hända?? Jag blir galen av henne..(hon flirtar och jag besvarar)...men vi bara flirtar och skojar till det hela tiden, inget annat.
    Jag är förvirrad för jag vågar inte fråga henne om detta..vad det betyder osv..

Kan tyvärr inte skriva ut för mycket info då jag är orolig över att någon som jag känner läser här.

• Svar på tråden Att bli kär i en tjej..
  • Anonym (Ojdå?!)

Ingen med någon kommentar alls??

• Anonym (=P)

Anonym (Ojdå?!) skrev 2009-09-01 20:33:03 följande:

Är tillsammans med en helt underbar kille och vi är himlastormade kära och har det superbra..MEN jag fattar inte vad som händer nu.Jag har ju blivit kär i en TJEJ!! Varför och hur kunde det hända?? Jag blir galen av henne..(hon flirtar och jag besvarar)...men vi bara flirtar och skojar till det hela tiden, inget annat.Jag är förvirrad för jag vågar inte fråga henne om detta..vad det betyder osv..Kan tyvärr inte skriva ut för mycket info då jag är orolig över att någon som jag känner läser här.
    varför vara förirrad?? jaghar sj varit i samma situation och det slutade riktigt bra =P vi hade en lite romans för att jag skulle "prova på" och det bara var spännande eller óm det var något som jag bara ville för stunden och det vara bar för stunden.. så nu är jag fortfarade tillsammans med killen o han tyckte bara att det var spännande när jag träffade henne...

Men jag var öppen o pratade om det med honom tidigt så att han visste vad jag gjorde!

Lycka till
  • Skutt

Man styr inte över sina känslor bara över sina handlingar....Följ ditt hjärta och va ärlig mot dig själv och övriga som är /kan bli ipåverkade...

Lycka till.

Kram Skutt

• Anonym (Ojdå?!)

Tack för era svar!

Vi skämtar och kramas osv och han blir "upprörd" och försöker få oss att sluta. Jag är osäker på om han menar att det eller att han blir "eggad" av tanken egentligen men skäms lite för det.

Vi blir triggade att fortsätta för det känns ju lite förbjudet s a s.

• Gaytjej
    Anonym (Ojdå?!) skrev 2009-09-02 08:48:51 följande:
    Tack för era svar! Vi skämtar och kramas osv och han blir "upprörd" och försöker få oss att sluta. Jag är osäker på om han menar att det eller att han blir "eggad" av tanken egentligen men skäms lite för det.Vi blir triggade att fortsätta för det känns ju lite förbjudet s a s.

Vad är det som känns förbjudet? Att hon råkar vara en tjej eller att du faktiskt redan är tillsammans med någon?

Själv hade jag ju avslutat det ena innan jag påbörjat det andra, jag skulle aldrig kunna såra min partner genom att vara otrogen eller 'leka otrogen'. Men vi fungerar ju alla olika - som Skutt sa, följ ditt hjärta!

• Linda Ligist

Prata med honom! Och sen tar du dina beslut efter det.

• Anonym (Ojdå?!)
    Gaytjej skrev 2009-09-02 17:55:44 följande:
    Vad är det som känns förbjudet? Att hon råkar vara en tjej eller att du faktiskt redan är tillsammans med någon?Själv hade jag ju avslutat det ena innan jag påbörjat det andra, jag skulle aldrig kunna såra min partner genom att vara otrogen eller 'leka otrogen'. Men vi fungerar ju alla olika - som Skutt sa, följ ditt hjärta!
    ja, för att hon är tjej.

Otrogen tänker jag inte vara! Han är mitt allt.
Svar på tråden Att bli kär i en tjej..