• Anonym (Ogillar invandra)

Sökt jobb på migrationsverket, hatar invandrare.

Jag har sökt jobb på migrationsverket och jag har stor chans att få jobbet.
    Men jag hatar invandrare och röstar på Sverige Demokraterna.
    Kan jag dölja det och ändå göra ett bra jobb?
    Det är svårt att få jobb som det ser ut i samhället idag, får jag jobbet så måste jag ju ta det. Eller?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-03 11:26
    Jag fick och tog jobbet, tror att detta kommer bli riktigt bra

Nu lämnar jag tråden och lämnar rum åt alla er som inte tycker illa om andra och inte dömer andra osv osv till att tycka illa om och döma mig. Tydligen är det ok att ogilla någon som började med ogillandet.

Klappa er själva lite extra på huvudet nu, ni är så duktiga.

• Svar på tråden Sökt jobb på migrationsverket, hatar invandrare.
  • Peyman

Vad är det för slags jobb då?

• Anonym

man ska inte blanda in jobb i sitt privatliv och det man själv tycker och tänker.

du ska bara göra ditt jobb, inget annat.

• Anonym (Ogillar invandra)
    Peyman skrev 2009-09-02 08:39:58 följande:
    Vad är det för slags jobb då?
    det är ett jobb inom administrationen.
  • LitenKyckling

Hoppas du inte får jobbet.

• lotttalotta

Låter lika smart som att söka jobb på dagis om man inte gillar barn, varför ens söka jobb inom en verksamhet som du uppenbart inte kan sympatisera med??

• TereseA

Håller med föregående talare.Inte så smart att söka sådant jobb.

Fördelen med att ska jobba där är ju att man vill hjälpa andra människor.

Akiim är mitt liv 071004
  • Anonym

oh my gosh! varför hatar du invandrare...hatar du alla invandrare? Vad har jag gjort dig?

• Peyman

Anonym (Ogillar invandra) skrev 2009-09-02 08:42:01 följande:

det är ett jobb inom administrationen.
    Är det så att du har något med handläggningen av ärendena att göra, att du har något med besluten att göra så bör du tänka ordentligt på detta!!! Kan du lägga dina egna känslor/tankar/åsikter åt sidan och enbart fokusera på dem och se till att du gör det rätta enligt lagen och dina arbetsuppgifter så kanske du kan ta jobbet. Hoppas du förstår vad jag vill komma fram till. (Jag är själv inne i dessa svängar nu, min man sitter just nu och väntar på att komma in för att ha sin intervju så jag är rätt väck just nu.)

Finns det någon chans att du kommer luras eller bete dig så nej ta inte jobbet.
  • Anonym (osmart)

säger man att man hatar invandrare..är inte särskilt smart.Då är man inte heller smart nog att kunna göra det jobbet.

• Anonym

Äh ta du jobbet om du får det..strunta i känslorna...

Svar på tråden Sökt jobb på migrationsverket, hatar invandrare.