• SilentStar

Tips på bra fotografer i Lund/Malmö?

Vi vill gärna ta ett klassiskt familjeporträtt..eller ja klassiskt och klassiskt, det behöver det ju inte vara.

Har googlat lite men vet inte riktigt vad jag letar efter, är dert någon som känner till någon bra och prisvärd fotograf i skåne som pysslar med just familjeporträtt och bebisar?

• Svar på tråden Tips på bra fotografer i Lund/Malmö?
  • Rottis77
    SilentStar skrev 2009-09-02 09:22:26 följande:
    oj, ja hennes bilder var verkligen superfina vad kostar det för en session hos henne?
    Vet inte helt säkert då jag fick detta i födelsedags present av min sambo, men han försa sig lite för ett tag sedan och tror det kostar 800-900 kr och tror att där ingick en förstoring, men är ej helt säker, sen kan man få ett antal bilder på skiva om man vill och dom får man göra vad man vill med, men vet ej hur många där är, men den kostar lite över 1000 kr, men det kan det vara värt för att få lite olika bilder som man kan göra vad man vill med, kan ju återkomma när vi varit där imorgon.
  • thessires

Hmmm... Blev också sugen att gå till henne, fina bilder!

• Sofiiina

Hejsan!
    Kanske är försent nu men jag gör gratis fotosessioner. Jag försöker nämligen utveckla mina fotokunskaper och söker därför ständigt nya "försökskaniner".
    Barnporträtt är något av det roligaste som finns att fota och jag brukar för det mesta fota vardagsbilder ute i naturen med nära och käras barn vilket brukar uppskattas. Helt klart det bästa sättet att få vackra bilder :)

Kolla gärna in mina bilder här:
    sofiawahlby.blogg.se

Kram, Sofia

Svar på tråden Tips på bra fotografer i Lund/Malmö?